Waterpomp

aerox70ccdr

New Member
Ik heb een vraagje, ik heb een aerox 70cc van de week een warmlopen mee gehad (waterpomp draaisel was dol gedraaid)
Nou wil ik door dit over gaan op een elektrische pomp alleen hoe sluit ik die aan op me kabelboom?
 
Advertisement - register to remove this

Ik zelf zou zeggen op het contactslot en een extra schakelaar ertussen

Dus, contact aan (en dan kan je de scooter starten), en een apparte schakelaar om de pomp aan te zetten. Je zou het zelf zo gek maken met een bi-metaaltje als de temp te hoog wordt dat de pomp dan aan gaat

Kijk ook eens hier naar om ideeën op te doen:
 
Niet aan beginnen op een straatscooter. Gegarandeerd dat je hem een keer vergeet op te laden of hij is halverwege leeg en dan kun je lopen reviseer gewoon die originele voor paar euro
 
Je kan een T-Stuk met een Censor tussen de koelslang zetten , Pomp gaat automatisch aan en uit , Er zijn Radiators , bijv een Hexagon 180 , / Runner VXR ,waar deze Censor al in zit . ( waarbij de Fan aangestuurd word , maar daarmee kan je de waterpomp ook mee aansturen.
 
Je kan een T-Stuk met een Censor tussen de koelslang zetten , Pomp gaat automatisch aan en uit , Er zijn Radiators , bijv een Hexagon 180 , / Runner VXR ,waar deze Censor al in zit . ( waarbij de Fan aangestuurd word , maar daarmee kan je de waterpomp ook mee aansturen.
Waarom zou je op.een water gekoelde scooter.je waterpomp soms uit willen hebben?
En al helemaal op een straatscooter lijkt het me extra.zinloos en alleen maar weer iets wat kapot kan gaan. Dus nogmaals steek ff een paar euro in zo'n revisiesetje, bedank me later maar. Rij met mijn sprinters afentoe eens een stukje en zelfs daar word ik helemaal simpel van die waterpomp op accu.
 
Back
Top