aandrijfsnaar waterpomp piaggio

JeffY

Member
Hallo, Ik heb even een vraagje.

Mijn aandrijfsnaar van mijn waterpomp blijft er maar af lopen en heb geen idee hoe dit kan, iemand suggesties? lijkt wel gwn allemaal strak er op te zitten maar haalde vandaag de vario er af en zag dat die snaar los zat..

Kan iemand mij vertellen wat er allemaal bij hoort zodat hij er niet af loopt ?
 
Advertisement - register to remove this

Maak eens fototje hoe het in elkaar zit? Dan kan ik wel zeggen waar het mis gaat gok ik. Ik zal ff foto van de mijne maken voor je.

Vergelijk deze ff met die van jezelf, dan moet het wel goedkomen. Heb je de vulbus/ring er wel tussen zitten die achter je glijbus van je vario zit gemonteerd. Kan dat die te laag is waardoor je snaartje eraf kan lopen.

Hoor het wel als je er niet uitkomt, je kan me ook een pm sturen
 

Attachments

  • Snapchat-1727990783.jpg
    Snapchat-1727990783.jpg
    134.1 KB · Views: 13
Maak eens fototje hoe het in elkaar zit? Dan kan ik wel zeggen waar het mis gaat gok ik. Ik zal ff foto van de mijne maken voor je.

Vergelijk deze ff met die van jezelf, dan moet het wel goedkomen. Heb je de vulbus/ring er wel tussen zitten die achter je glijbus van je vario zit gemonteerd. Kan dat die te laag is waardoor je snaartje eraf kan lopen.

Hoor het wel als je er niet uitkomt, je kan me ook een pm sturen
Thanks voor die foto man, jij hebt een erg klein tandwiel daar zie ik met een borgclipje.
Volgensmij doe ik het hardstikke verkeerd dan hierbij ff 2 foto’s.

edit : Ja ik zie het probleem dus al, ik mis dat tandwiel die jij daar op hebt, ik had hem dus op die oliepomp tandwiel en dat was niet erg slim.

Kan je zien dat ik totaal niets weet van piaggio...

Heel erg bedankt voor je hulp, weet nu tenminste wat ik moet aanschaffen! :)
 

Attachments

  • 7696371F-0033-49F8-A885-6D3B0533DDC6.jpeg
    7696371F-0033-49F8-A885-6D3B0533DDC6.jpeg
    107 KB · Views: 10
  • BAF7D5AA-B961-4629-B4E1-C659D962BCA0.jpeg
    BAF7D5AA-B961-4629-B4E1-C659D962BCA0.jpeg
    175.9 KB · Views: 10
Last edited:
Back
Top