Waterpomp deksel en waterpomp onder de roest.. oplssing

Teunios

Banned
yo lui.

Zoals julllie misschien hebben vernomen ben ik begonnen met ombouw van mijn Sr. Van luchtgekoeld naar watergekoeld.

Ik heb vanmiddag de spullen opgehaald.

dus waterpomp,slakkenhuis, waterpomp deksel ( denk ik :? ) en radiateur met buizen :? , geen slangen.

Nou heb ik net gekeken naar de waterpomp. Ik verwachtte dat het slakkehuis helemaal vol zou zitten met stuff, maar ik trof een heel leeg huis aan. Enkel een Wit soort wiel met zon 8 a 10 gaten erin. Ik schroefde dat stukje eraf (op het slakkehuis daar zitten de slangen aan, naam onbekend) Ik zag dat fannetje zitten dat het watervooruit pompd. maar het draait helemaal niet:mad: . Damn.. het zit hardstikke vast. Nu heb ik net met teflon en cola het al een heel stuk soepeler gekregen. Maar de staat van die lager is echt om te huilen. Ook viel er een hoop gruis uit, toen ik dat bovestukje eraf haalde. Het is dus duidelijk dat de eigenaar er niet echt zuinig op is geweest.

Zit ik nu met een probleem. kan ik de lager vervangen.. en mis ik nog iets in het slakkehuis het ziet er zo verdomd leeg uit
:? .

Nog een ding.. de hele binnekant van het slakkehuis is verroest.. dat moet helemaal schoon niet? en is het erg.. ik baal wel een beetje. ik zit hier nu met troep .

Advertisement - register to remove this

Zo zien de buizen eruit :) Moet wel passen dacht ik zo...

sr_buizen.jpg

hey,

ik ben dus die bert waar je je LC shit vandaan haalt. Je loopt wel een beetje te hannessen zeg.. gooi die shit er gewoon op en hij doet t want t komt gwoon direct van een andere SR af...
Maar goed. Ik had je al gemeeld om je rekeningnummer en je plaats van je bank en ik krijg lege emails van je terug. Mischien lukt het zo beter.. staat die 15 euro maandag of dinsdag op je Giro.

MZZL!

Originally posted by re-mark
hey,

ik ben dus die bert waar je je LC shit vandaan haalt. Je loopt wel een beetje te hannessen zeg.. gooi die shit er gewoon op en hij doet t want t komt gwoon direct van een andere SR af...
Maar goed. Ik had je al gemeeld om je rekeningnummer en je plaats van je bank en ik krijg lege emails van je terug. Mischien lukt het zo beter.. staat die 15 euro maandag of dinsdag op je Giro.

MZZL!

Waar komt die vertanding dan vanaf die hij gekregen heeft? Mina hor of vert? :P

Originally posted by monstaboy
Weleens vertikaal Minarelli blok gezien dat watergekoeld is? Ik niet. Slider, Urban Kid, Viper, allemaal luchtgekoeld. Max Biaggi is wel watergekoeld maar heeft ook een horizontaal blok.

ik wel.

er is mina verticaal watergekoeld blok.. onder oude type sr.

Maar ik heb btw het revisie setje gehaald. Daar zitten enkel lagers en tussenring bij :?,maar jah. die gast van die scooterzaak stelde voor om het gelijk er maarin te zetten. kwas totaal 25 euro kwijt. Is nix. En ik ben het slakkenhuis aan het polijsten.. tjee wat een rotkarwij maar je ziet na 2 uur al resultaat. Ben nu al 4 uur bezig geweest. nog 1 dagje en dat is ook alweer klaar. Nu nog enkel nieuwe voorkap. LC vallerossi model. (blauw) iemand?

Originally posted by cheese power
oude appie sr lc is een normaal mina hor lc blok....

Idd.. enige LC model van oude SR is Max Biaggi en die heeft gewoon horizontaal blok. Verticaal LC blok is er niet. Magoed, nieuwe voorkap hoeft niet. Je kan em gewoon onderaan vastmaken, achter je wiel.

Oke.. jullie hebbin idd gelijk. *edit* maar *edit* er is wel een verticale LC cil. van polini.. eens gelezen sjoerd weet daar meer van.

En ja hoor joost.. ik maak morgen de pics.. polijsten is echt een eitje :)

Originally posted by re-mark
hey,

Ik had je al gemeeld om je rekeningnummer en je plaats van je bank en ik krijg lege emails van je terug. Mischien lukt het zo beter.. staat die 15 euro maandag of dinsdag op je Giro.

MZZL!

....

k krijg maar geen antwoord... wil je je geld uberhaupt wel?:|

Ik heb al 2x naar je toegemeeld via HOTMAIL naar jou hotmail account wat mijn rekening nummer is... kijk in je email box voan hotmail.
Maar nu kan iedreen het lezen..
mijn rekeningnummer is 4689590 van de POSTBANK.
en het hoort tog helemaal nix uit te maken waar mijn bank gevestigd is.. hoe moet ik daar antwoord op geven.. postbank is overal.. als je het maar op de goede rekening stort.
zie het vanzelf wel verschijnen.. :)

Back