Er zat ook maar 1 beugel bij. Die zat al aan de radiateur vast. Hij vertelde me dat hij het zo van het frame af had gehaald. Hij bezitte een Aprilia stealth.. Maar robbin heeft nog duidelijk gezegt dat er 2 beugels waren.. ik geloof je wel hoor
, maar wat doe je op zon moment, met hem mee naar huis.. had ik ook geen zin in. Het leek me best een betrouwbare gast.. Anders maak ik zelf een beugel.. Hij had er al 10 euro vanaf gehaald.
Ik heb dus betaald.. : 40 euro voor de vertanding ( helemaal compleet dus koppelingsas,primaire,secundaire en achteras)
waterpomp ( tjah wat er van over is), waterpomp deksel), Slakkenhuis, Hoop ijzeren buizen .
Waarom kan ik gvd geen fotows uploaden
.??
Kijk.. van de waterpomp zitten rubberen slangen, Daartussen zitten ijzeren buizen.. er zitten connectie puinten aan.. dus het kan toch kloppen lijkt me. En dat kleine stukje naar radiateur zitten weer de volgens mij originele slangen. Het koelvloeistofreservoir mist ook een Dop
.
Enig idee hoe ik daar aan kom?
Ik heb dus nog nodig.
Een minarelli waterpomp revisie setje, rubberen slangen.. kan ik bij autogarage ook wel krijgen denk ik :?.
Wat zit er allemaal bij het revisie setje?
En laatste vraag. Hoe krijg ik dat fannetje ( waterpomp ding met die schoepjes) er veilig uit. Dat is nog wel goed, Ik heb het al een beetje los van elkaar gekregen door met een rubberen hamer te tikken. Kan ik het asje waar het pompje op zit er gewoon uittikken met lager en al.. beschadig ik dan niets.. en als ik er een nieuwe lager in doe moet het nat. wel afsluiten.. ? hoe doe iuk dat.. Of is dit probleem.. vastgeroeste lager best bekend en kan ik ook terecht @ dealer. wel .. en nog 1 ding. Dat witte wiel met die gaten erin draaide los van het asje met dat dingetje met die schoepen eraan. Waterpomp dus.
Het draaide los van elkaar. Hoe los ik dat op? Is er een pennetje uit? En word dit ook opgelost met nieuw revisiesetje.
Maar echt bedankt voor jullie reacties.
Keep it coming