This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat zou hier gebeurt zijn?

Sinds wanneer breekt een auto spiegel af als je over een paaltje rijdt? Of zou deze spiegel e.d. er door een andere auto zijn afgereden, en zo het ongeluk veroorzaakt zijn... Dat plaatselijke newspaper zal uitkomst bieden...

Greetz

Volgens mij is het voorbereidend werk om de daar gevestigde sns bank te overvallen :|
Volgens mij hebben ze met een hummer(die is hoog) de paaltjes eruit gereden en komen ze terug om de pinautomaat oid te rippen.
Een persoon is gaan kijken of t goed is gegaan deed de deur te hard dicht en hoppa spiegel eraf.

Vrijdag bij Rtl 4: Baantjer en de afgebroken paaltjes

STarring BlackPhantom and "inspector" mike

hadden ze dan niet beter die paaltjes aan de andere kant van de oprit naar die SNS Bank omver kunne raggen?
zo kom je er nog niet bij

Originally posted by Flugel

hadden ze dan niet beter die paaltjes aan de andere kant van de oprit naar die SNS Bank omver kunne raggen?
zo kom je er nog niet bij

Ach......goed begin is het halve werk he

maar zal morgen wel ff de krant checken en dan horen jullie het nog wel

greetz

Stefan

We hadden die foto's ook voor de gein gemaild naar De Gooi&Eemlander, kreeg Tim vanmorgen een mailtje dat ze gingen uitzoeken wat er gebeurd was en dat het vanmiddag in de krant zou staan. Kom ik net thuis en pak ik de krant en ja hoor op de voorpagina en nog wel met onze foto:W.
In het artikel hieronder staat precies wat er gebeurd was

alleen die naam ander het artikel he

Last edited:
Maar dan vraag ik me nog af hoe je er met een auto 10 paaltjes uit ken rijden........of je moet vet hard rijden, of het was een dikke jeep ofzo.....of zijn die dingen niet zo stevig als ze lijken?

mij bannen haha tjah volgens mij zou freez mij al een x bannen vanwege de tomahawk affaire maar denk dat rewd het wel kan hebben jij aarsosrewd daarintegen kan ook nix hebben he