Wat zou hier gebeurt zijn?

Black Phantom

Senior Member
Wij (stefan en ik) reden langs de plek waar ik een ongeluk heb gehad en kwamen dit tegen... ff digicam gehaald.. Wie heeft een idee hoe hard er gereden zou zijn??
brink%201.jpg

ff voor de duidelijkheid... het op het linker paaltje zittende lak was van mijn aerox:mad:
brink%202.jpg

Brink%203.jpg

Brink%204.jpg

Advertisement - register to remove this

Originally posted by VDM
Dat is geen ongeluk geweest, want de paaltjes liggen niet allemaal dezelfde kant op....

haha, idd sommige liggen naar achter en andere naar voren :)

Go vdm! :P

Ik denk ook niet dat ze al die paaltjes laten liggen waar ze terecht zijn gekomen.... Dan zouden er ws. paaltjes over de hele straat liggen....
Dus wel een ongeluk...

Originally posted by Danelli491
Ik denk ook niet dat ze al die paaltjes laten liggen waar ze terecht zijn gekomen.... Dan zouden er ws. paaltjes over de hele straat liggen....
Dus wel een ongeluk...

Wat heb ik nou gezegd? Ik heb altijd gelijk :P

wil je die sjit omverkrijgen moet er ook wel het een en ander aan plaatwerk (bumper, verlichting) en slipsporen op de weg aanwezig zijn.

Conlcusie: baldadige jongeren

Scharende vrachtauto?? op een weg van 4 m breed?? |(

Originally posted by VDM
Je zijn juist keihard afgebroken, de voet staat nog gewoon recht, met oto had je hem gewoon scheef gereden...

hmm heb nog eens op die plek gaan kijken... er lag een half afgebroken spiegel en hoop glas.
Misschien binnenkort wel een artikeltje in de plaatselijke krant.

Originally posted by VDM
Je zijn juist keihard afgebroken, de voet staat nog gewoon recht, met oto had je hem gewoon scheef gereden...

die op een na laatste die is toch echt helemaal uit de grond getrokken....met voet en al
Ohh en nog ff een argument op de verschillende richtingen van de paaltjes.. Er zijn er wel een hoop verlegt zie foto 2 of 3
mzzl

Back