This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat was jouw eerste brommer/scooter?

Een Jawa snorfiets toen ik rond 14 jaar was, daarna 16 jaar een Gilera Runner dark dream, helaas maar heel weinig foto's van, tja voor smartphones en digitale camera's
Andere kant was beschadigd geloof ik door schuiver vandaar deze kant, setup was geloof ik 19mm dellorto, 70cc gilardoni, yasuni c16, malossi vario en polini koppeling
 

Attachments

  • runner.jpg
    195.5 KB · Views: 8
Aandacht.
Ik had een tomos a35. Ding tikte aan alle kanten. Lekte benzine. 2e versnelling was op. Vraagtekenveer was kapot. En liep 32 en toen ik er alles aan had gedaan zonder geld uit te geven ging die 38. Dit weet ik achteraf maar toen geloofde ik er in dat het een top ding was. Wel schik mee gehad. Tiid gaat snel ik was toen 14. Nou al weer 18
 
Ik was 13, nu 43. Sparta Lucky, Vespa ciao, FS1 en Puch brommer, zolang het maar in een schuur gevonden werd kwam het aan de loop!
Mengsmering voor minder dan 2 gulden per liter en dan de jerrycan van de grasmaaier vullen.
In de winter op het ijs, lange ritten door noordelijke provincieen, met een paar man per brommer naar de disco, in de zomer een fietskar erachter, elkaar slepen, manmanman, pech was niet erg maar avontuur.
Groet,