This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat waren jou noobacties van vroeger?

paar jaar geleden, andere cilinder gestoken by px, rotte dichtingen die al zoveel x dienst hadden gedaan, 1 segment afgebroken, van 2de een stukje af en geen serclipsen. zo in elkaar niet wetende waar alles voor diende. heb heb na een jaar zo te kunnen ryden ook zo verkocht en rydt nu na 2jaar nog steeds met zelfde cilinder en zuiger rond
 
Back in the year 1998 dacht ik dat je de uitlaat van een typhoon onder een vision kon hangen , totdat ik eens ging kijken hoe ik dat moest doen en ontdekte dat het totaal verschillende dingen waren.

Of in dat zelfde jaar denken dat je harder gaat door zwaardere rollen
 
Mijn noobactie van toen ik 13/14 was, me vader zei dat ik de cilinder van men puch moes schoonmaken met een staalborstel

Dus ik heel vrolijk de buitenkant, en toen ook gelijk de binnekant meegenomen :W, cilinderwand helemaal verneukt haha +ralf+
 
Mijn noobactie van toen ik 13/14 was, me vader zei dat ik de cilinder van men puch moes schoonmaken met een staalborstel

Dus ik heel vrolijk de buitenkant, en toen ook gelijk de binnekant meegenomen :W, cilinderwand helemaal verneukt haha +ralf+

haha dat is wel één van de betere in dit topic
 
Haha, leuk topic dit!

Standaard meuk: powerfilter blabla, Ook een keer een uitlaat van een puchmaxi met verneukte bocht onder een tomos gezet, Bocht eraf gezaagd. Bocht van originele pijp eraf gezaagd. Paste precies, ff klemspanning inzagen, en 2 slangklemmen erop , liep nog best leuk. Niet heel veel geprutst eigenlijk.
 
Vroeger, toen ik pure limonadesiroop dronk omdat ik niet wist dat er water bij moest 8p

Whahahaha :')

Ik was een jaar of 11-12. M'n pa had een keer op een sinaasfles gescheven: niet drinken. Die fles stond in de schuur, ik dacht dat hij hem voor zichzelf wilde hebben, dus ik dacht: ik neem een slok. Bleek er terpetine in te zitten 8P
 
Ach kom ik met een paar

- Grote pijpsleutel je koppeling los maken waardoor segmenten kapot gaan.

-technigas uitlaatje met doppler demper dat je harder ging en ja 120 km/p op de teller

-mengsmering, vergeet de olie maar.
 
ik heb eens gaten in een standaard filter geboord omdat een gozer van me werk zei dat je dan harder ging, en zijn runner liep toen 140
 
Vorige week nog..:x, wil ik mijn vliegwiel eraf halen. Ik draai de vliegwieltrekker er in en vervolgens aan de bout die daaraan zit. Ding wou er met geen mogelijkheid vanaf. Toen maar eerst de moer eraf gedraaid die het vliegwiel vasthoudt. +ralf+
 
cilinder eraf draaien, zuiger nog even laat zitten en vliegwiel willen loshalen.
pak de luchtsleutel erop en volle gas, klats zuiger in 2.
verder niet veel, ik ben te perfect :+
 
SCooter op paddock zetten, dan carterkap eraf willen halen, dus vanzelfsprekend de imbusjes die je paddockbracket vasthouden ook los draaien, en zo je scooter van je paddock af zien vallen en om ziet flikkeren tegen de voorraadkast aan!:W
 
Last edited:
idd de circlipjes zijn altijd mooi.
stond op school bij de eethoek, maat van me doet zijn portomonee open.
hij ow kut der zit een circlipje in. hehe jot straal vergeten erin te doen.
maja geen schade was maar een puchje
maar hij reed der al dagen mee rond. en we waren op school 20kmter van huis. hehe hij scheet hem
 
Op de kickstarter getrapt worden als je de zuiger net hebt gemonteerd. Drijfstang krom, zuiger uiteraard doormidden, en dikke glup in het carter. Alles nieuw moeten kopen. Gelukkig was het een stnd brommertje en was de eigenaar die erop trapte.
 
een x met mn scoot op de bok met ketting slot om het achterwiel vol gas gegeven, resultaat luchtfilter kapot..(heb sr 2000 morini met zon groot luchtfilter weetjewel)
 
bougie nog op het carter hebben liggen, (oude puch mv50). proberen te kicken en dan tiktiktik allemaal stroom door je armpjes krijge 8P