cas06 Member 10 October 2024 #22 Slotspeling kan je controleren met voelermaatjes. De specificaties over hoe groot de afstand is verschilt per cilinder dus dat moet je ff opzoeken.
Slotspeling kan je controleren met voelermaatjes. De specificaties over hoe groot de afstand is verschilt per cilinder dus dat moet je ff opzoeken.
ouwepa Member 10 October 2024 #23 cas06 said: Slotspeling kan je controleren met voelermaatjes. De specificaties over hoe groot de afstand is verschilt per cilinder dus dat moet je ff opzoeken. Click to expand... voelermaatjes besteld. specificaties opgevraagd bij de verkoper
cas06 said: Slotspeling kan je controleren met voelermaatjes. De specificaties over hoe groot de afstand is verschilt per cilinder dus dat moet je ff opzoeken. Click to expand... voelermaatjes besteld. specificaties opgevraagd bij de verkoper
C-Row roeiende kraai 10 October 2024 #25 C-Row said: slotspeling Click to expand... "als vuistregel geldt een slotspeling van 0,05 mm per Centimeter zuigerdiameter" (dus 0,2 bij een zuiger van 40 mm, 0,25 bij zuiger 45 mm etc.)
C-Row said: slotspeling Click to expand... "als vuistregel geldt een slotspeling van 0,05 mm per Centimeter zuigerdiameter" (dus 0,2 bij een zuiger van 40 mm, 0,25 bij zuiger 45 mm etc.)
ouwepa Member 10 October 2024 #26 @cas06 we doen ons best. @C-Row dank je, handig om te weten. Ik kreeg idd een waarde terug van de verkoper k-p......nl dat ie tussen de 0,2 en 0,25 moet liggen. Kom ik voor de 48mm op 2,4. Als de voelers binnen zijn ga ik het alsnog controleren
@cas06 we doen ons best. @C-Row dank je, handig om te weten. Ik kreeg idd een waarde terug van de verkoper k-p......nl dat ie tussen de 0,2 en 0,25 moet liggen. Kom ik voor de 48mm op 2,4. Als de voelers binnen zijn ga ik het alsnog controleren
ouwepa Member 11 October 2024 #27 @C-Row 0,24 bedoelde ik natuurlijk. alles even eraf gehaald en alsnog opgemeten en hij is 0,25 dus dat moet goed komen. vrolijk verder met inrijden
@C-Row 0,24 bedoelde ik natuurlijk. alles even eraf gehaald en alsnog opgemeten en hij is 0,25 dus dat moet goed komen. vrolijk verder met inrijden