Wat vinden jullie van het najaar

ik haat dit seizoen... aangezien ik 3 keer per week pizza moet bezorgen met dit vries/regen weer :(

maar goed, tis me 3e winter al nu als pizzabezorger... et moet wel lukken om erdoorheen te komen :)
 
ik vin het gewoon KUT slecht weer (regen ) tis koud kort licht me vingers vallen er haast af want me handschoenen zijn niet goed |( daarom mijn mening
 
Tja, eigenlijk is het zo weer voorjaar. Het is meestal maar 4 weken ofzo "echt" koud dan heb je het ook wel gehad met echte kou. Ik sleutel graag buiten, en dat is wel fijner met temp. boven 10 graden ofzo. Maar winter overleef ik wel binnen :p

Kut treinen doen het hier als je ermee wilt reizen trouwens ook nooit in de winter..
 
ik vind `t helemaal niks die kou vooral omdat ik ook buiten werk heb dan vind je sàvonds de sneeuwballen in je broek ... en met een beetje pech regen je nog zeiknat ook dus doe mij de zomer maar, beetje chillen op terras en strand
 
Zwaar zuigend weer :|

Ten eerste vriest je aars eraf ,en nix te doen.
Op de scoot is bijna geen doen ( Focking koud )
En s`ochtends als je te werk gaat dan mag je eerst de ramen gaan krabben met je brakke kop :X
EN er onstaan nu veel files door ongelukken e.d....
 
Dit weer vind ik gewoon kut , 1 graad vriezen met mist ed.
laat het dan -10 zijn met lekker dik ijs en 10cm sneeuw zodat het echt winter is.
Lente is ook bagger , laat het dan gelijk zomer zijn en + 25 graden.

Dit ZUIGT
 
Het is gewoon verneukt! Het regent dik vaak, het is glad, je moet licht hebben omdat het vroeg donker is, het is koud etc. Er zitten volgens mij geen voordelen aan.
 
Wel weer tijd voor dingen binnne te doen, alleen smorgens op die schijt brommer stappen en dan door die ijskast heen rijden. Ook je bed uit komen is moeilijker terring
 
Dit weer stoort me niet zo heel erg als de rest als ik het zo hoor. Chillen doe ik altijd binnen dus boeit het me geen fuck hoe koud het buiten is. Bovendien is het eerder donker dus eerder gezellig :7
Alleen die regen is kut :|
 
Als ik ergens een hekel aan heb, is het toch echt deze tijd van het jaat, ik HAAT regen/sneeuw/hagel/vorst/enz/ezn enz....

Die mij maar lekker de zomer, Bieren in het zonnetje.. en natuurlijk niet te vergeten de meetings :W
 
Back
Top