Wat vinden jullie nou van de nieuwe contest en de inzendingen...

Advertisement - register to remove this

he wat vinden jullie van de meine dan

contest4_9.jpg
 
ik vond de te bewerken foto erg vervelend, vooral het gedeelte van de kap die tegen de voorkap aan zit, die van zwart naar bijna wit overloopt. Maar ik snap, dat de kunst is, om dat juist mooi weg te werken.
 
de mijne:p
contest4_1.jpg


let op details
- roosters
- voorvork ingekort
- remschijf bewerkt
- gaatjes:p
- roostertjes;)
- ed ed ed ed
 
Originally posted by Arjan-FS
alleen jammer dat de vormen niet meer mooi zijn zoals ze waren voor de rest is ie wel mooi ;)

tja, ik wou die kap in een kleur hebben, en aangezien op de foto de kap van zwart naar wit doorloopt zie je geen lichtinval meer ed.
 
Originally posted by Arjan-FS
hier ook jammer dat de velg hoekig is, voor de rest ook mooi

Ik ging hem eerst ff snel een kleurtje geven, dus toen werd het qua vormen etc niet zo mooi maar ik wilde gewoon ff kijken hoe die in die kleuren was. Dus hij werd aardig vet en toen moest ik alleen nog ff die velgen repareren dat een klein beetje gelukt is :p Maarja, op de velgen na vind ik hem best goed gelukt :!
 
Originally posted by Facilly
Maarja, op de velgen na vind ik hem best goed gelukt :!

ja joh vind hem voor de rest ook wel mooi, maar je ziet het bij heel veel inzendingen dat er veel vormen vervaagt zijn of dat bv. banden enzo vierkant zijn. Ik probeer ook altijd de vormen zo mooi mogelijk te houden is dit keer goed gelukt vind ik :p
 
Originally posted by Arjan-FS
ja joh vind hem voor de rest ook wel mooi, maar je ziet het bij heel veel inzendingen dat er veel vormen vervaagt zijn of dat bv. banden enzo vierkant zijn. Ik probeer ook altijd de vormen zo mooi mogelijk te houden is dit keer goed gelukt vind ik :p

maar ja, kappen een andere kleur geven kan iedereen wel:*

geintje
 
Originally posted by Arjan-FS
he wat vinden jullie van de meine dan

contest4_9.jpg
deze heeft wat weg van die auto uit 2 fast 2furios,echt vette kleurencombo :W maar ik zou nog wat van dat bruin in de stuurkap verwerkt hebben..

i goth my voté 8P
 
Originally posted by evo racer
deze heeft wat weg van die auto uit 2 fast 2furios,echt vette kleurencombo :W maar ik zou nog wat van dat bruin in de stuurkap verwerkt hebben..

i goth my voté 8P

ja achteraf zijn er altijd wel weer van die dingen waarvan je denk had beter gekund of had ik anders moeten doen enzo, dat blijf je denk ik altijd wel hebben
 
Back
Top