Wat vinden jullie van het najaar

JohnB

ik bedoel maar
Even in navolging op de pol.

Wat vinden jullie van de winter?
Die kou , korte dagen wisselvallige weer.

Ik heb er een hekel aan.
Veel mensen worden wat depressief en sneller sjaggie.
Ik heb hier niet zo'n last van. Maar de sfeer om je heen wordt zo verpest , zomers is iedereen lekker vrolijk en altijd een lach erbij.

Alleen die kou vind ik nix , je vingers en je tenen vriezen eraf. Komt door mn buitenwerk.

Maar hoe denken jullie hierover?
 
Advertisement - register to remove this

Het valt wel mee, de ene keer bevries ik zowat en andere keer vind ik de kou meevallen. Gelukkig regent het niet echt heel veel, want vind regen enoorm k*t!!! :|

Ik zelf heb liever kou dan regen.

Hoop dat het nog gaat sneeuwen, altijd leuk om mee te ouwehoeren :W
 
Idd,denk er net zo over als johnB
Als je nu naar buiten kijkt en naar de mensen,daseen beetje treurig..
Het straalt niks uit met dit weer.
In de zomer is iedereen vaak blij ja en zie je veel mensen buiten,er is veel te doen,kortom zomer is tof:D en het weer nu is kut,maar ja tijd om aan je project te knutselen:p
 
Nou, ik heb nergens last van. Graadje of 15 en de hele dag zon. Jas heb ik nog niet aangehad sinds ik hier ben (maandje of 3).

Lang leven het zonnige California +ralf+
 
Meneer heeft het wel mooi voor elkaar. Heb een hekel aan de herfst met de regen. Winter kan nog wel als het echt diep vriest en je kan schaatsen en met sneeuw enzow lol kan maken. Maar aan het einde van de zomer heb ik alweer heimweer . Er gebeuren gewoon de mooiste dingen in de zomer. + dat de meisjes er dan wat plesanter bijlopen :p
 
Vind dit weer niet echt prettig, blijf ook vaker thuis nu omdat ik geen zin heb om door de kou te gaan. Geef mij de zomer/lente maar, lekker weertje kortebroek aan...

Maar mijn humeur wordt er niet slechter van.
 
moah, de sfeer om je heen is idd wat minder als in de zomer maar ach, zo is het nou een maal in de helfst. Het enigste wat ik kut vind is de regen. Op kou kan je je tenminste kleden, muts op je kneiter, handschoenen aan en gaan. :W
 
Mike@Rox said:
Kutgedoe!
Ik smeer hem rond Februari met mijn GF daarom ook richting buitenland..
2 weekjes chillen @ Canarische Eilanden oid :)

juist voorjaarsvakantie zit ik op Tenerife, wie nog meer? kunnen we meeten :D
 
zomer ruleert, lkkr in een shirtje rondjes knalle, beetje toere. T regent dan niet zoveel das ook veel beter. En je hoeft je niet eerst helemaal dik aan te kleden als je naar buite gaat, neej winter is niks voor mij:(
 
Back
Top