wat verander ik van 50cc naar 100c (4T)

Status
Not open for further replies.

Liam05

Member
Ik heb een 100cc besteld en een nieuwe uitlaat. Ik rij een kymco agility met een gy6 blok, ik heb de vario al uitgehaald paar maanden geleden.

De scooter rijdt nu ongeveer 40 met blauw kenteken en ik vroeg me af wat zijn volgende prestaties worden met 100cc en een nieuwe uitlaat...

Ook ben ik benieuwd of het noodzakelijkheid is om andere onderdelen te vervangen aangezien ik van 50cc naar 100cc ga.

Alvast bedankt !
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb een 100cc besteld en een nieuwe uitlaat. Ik rij een kymco agility met een gy6 blok, ik heb de vario al uitgehaald paar maanden geleden.

De scooter rijdt nu ongeveer 40 met blauw kenteken en ik vroeg me af wat zijn volgende prestaties worden met 100cc en een nieuwe uitlaat...

Ook ben ik benieuwd of het noodzakelijkheid is om andere onderdelen te vervangen aangezien ik van 50cc naar 100cc ga.

Alvast bedankt !
2 belangrijke veranderingen
- snor naar brom
-4takt naar 2takt
 
bedankt voor de reactie :D maar ik bedoelde meer wat ik zelf aan onderdelen moet vervangen, is dat nodig als ik mijn cc verander
Zou de lokale scooterboer maar gewoon vragen dit voor je te doen want dit is echt onzin. Je hebt geen flauw idee wat je nou gaat doen of wel?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top