wat te doen met blok

DnaGroen

Well-Known Member
Ik heb een dna staan en de rechter kant van me carter is stuk bij de ophang van de uitlaat.
dat deel wilt een vriend van mij geven van een runner blok maar dat veel uit?

Advertisement - register to remove this

ik zou het zelf iig niet doen, en is het niet zo dat je bij een dna het carter aan moet passen of voet van cilinder bij gebruik van een andere dan standaard cilinder. Dus dan zou je naar mijn mening 2 verschillende carters samenvoegen waar de maten van verschillen :S

Rij je met standaard cilinder op je dna ?? ( zo niet dan zou het wel willen, want dan is je lange carterhelft al aangepast, als goed is)

kheb hier 2 setjes carters liggen (piaggio) de ene ac en de ander lc, maar de kleine lc carterhelft sluit niet goed aan op de lange ac, terwijl er tussen die lange lc en lange ac eigenlijk geen verschil zou moeten zitten toch? het enige verschil (voor zover ik weet) is het waterpompje in de kleine helft.

waterpompje zit in de grote helft, maarach. mocht het nieuwe kleine deel gewoon goed passen dan zou ik het gewoon doen. maar mocht het een geval zijn wat wouter verteld zal ik een compleet setje kopen.

De meningen zijn nogal verdeeld.. heeft hij niks aan..
Feit: Het kan wel.
Mening: ik zou het niet doen

dus beslis je zelf maar. mvg,

Back