This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat probleempjes met monteren van me KM geval @ Typhie

Mark@Typhoon

Old member
Hey mensjes..

Laatst me complete typhoon gestript na crash en nu dus weer bezig t beestje op te bouwen..

Nu heb ik me KM geval weer op me velg gezet maar daar zit normaal soort van stof tussen ofzo? Maar ben dat dus kwijt.. gevolg: onwijze speling tussen dat ding en me velg..

Iemand misschien een idee hoe ik dit kan fixen ofzo?? Ik ga morgen naar de Gamma dus kan ik gelijk me rotzooi meenemen

Alvast bedankt..

Mark

haal van dat foam (zo heet dat toch?) wat ze ook in de helmbakken doen, met helmbakfilters, je weet wel met die bobbels, knip daar een mooi stuk uit!

Wil niet vervelend zijn, maar denk je nou echt dat dat ieliege stukje stof je wiel al dan niet uitgelijnd houd?

Dat stukie stof zit er als bescherming, maar het is toch echt dat metaal wat voor de uitlijning zorgt en niet dat stukje stof.

Voor de duidelijkheid, stof zit dus rondom het metalen gedeelte, maar er zit natuurlijk nooit bijv een vulring, dan een stuk stof en dan je velg.

Dat snap jij ook toch wel.

Of je bent een ring vergeten, of je hebt de boel niet goed aangedraaid.