Ik heb een zipje gekocht, aantal dingen veranderd zoals cilinder, zuiger, carb, rollen, terkveren etc. omdat die niet goed liep( geen vermogen). Sinds ongeveer 2 weken is die af, en sinds gister in de verzekering. in de tussentijd heb ik er niet meer dan 1,5 kilometer mee gereden. Vandaag wou ik foto's maken voor de verkoop, en reed even een rondje voor de leuk. tot dat hij na ongeveer 15 minuten gereden te hebben uitviel (alsof het contact uit ging). toen weer gestart en verder gereden. maar na 30 seconden weer hetzelfde. Op dat moment ook minder vermogen en een ratelend geluid rondom de cilinder. Ik verwacht dat de oliepomp defect is en daarom niet goed gesmeerd wordt, en dat ik dus mogelijk een vastloper heb.
Ook als ik naar de olieslang kijk, (slangetje van olietank naar carterkap) zit die niet vol met olie, maar deels. alsof de olie er niet goed door heen komt dus. Hoort dit of klopt dat niet. Of is het een heel ander probleem. Wie helpt mij verder?
Ook als ik naar de olieslang kijk, (slangetje van olietank naar carterkap) zit die niet vol met olie, maar deels. alsof de olie er niet goed door heen komt dus. Hoort dit of klopt dat niet. Of is het een heel ander probleem. Wie helpt mij verder?