wat moet ik veranderen aan mijn brommer als ik een 70cc erin zet?

hanwayraw

New Member
Mijn plan is om zsm een 70cc te bestellen, alleen weet ik niet helemaal precies wat ik voor de rest moet vervangen.

Heb een Hanway raw 50 en heb tot nu toe alleen een onbegrensd cdi erin gezet, waardoor die rond de 70 loopt. Nu is dus de vraag wat ik voor de rest moet vervangen als ik er een 70 cilinder in stop..

ik heb wel een beetje verstand van brommers maar dat is hier niet genoeg voor dus hopelijk kunnen jullie me hier mee helpen.
 
Advertisement - register to remove this

4slaf4life

Well-Known Member
De sproeier moet een paar maten omhoog. En je moet hem weer rustig inrijden Voor de rest is niks nodig. Wil je meer vermogen zou je ook een grotere cilinderkop en/of carburateur kunnen plaatsen. Maar is niet per se nodig
 

4slaf4life

Well-Known Member
Hanway gebruikt dacht ik dezelfde blokken als agm. Die zijn van lifan. Brink motoren verkoopt standaard cilinder setjes van verschillende cc's voor de beste prijs die ik kon vinden
 

raph

New Member
Mijn plan is om zsm een 70cc te bestellen, alleen weet ik niet helemaal precies wat ik voor de rest moet vervangen.

Heb een Hanway raw 50 en heb tot nu toe alleen een onbegrensd cdi erin gezet, waardoor die rond de 70 loopt. Nu is dus de vraag wat ik voor de rest moet vervangen als ik er een 70 cilinder in stop..

ik heb wel een beetje verstand van brommers maar dat is hier niet genoeg voor dus hopelijk kunnen jullie me hier mee helpen.
Hoi! Ik ben aan het twijfelen om een Hanway Raw 50 te kopen. Ik wil 70 laten rijden en heb van mensen begrepen dat een onbegrensde CDI geen zin heeft. Jij zegt totaal anders. Is de CDI begrenzen het enige wat jij hebt gedaan om m 70 te laten lopen of is er meer?

Groetjes!
 

keeway0547

Member
Hoi! Ik ben aan het twijfelen om een Hanway Raw 50 te kopen. Ik wil 70 laten rijden en heb van mensen begrepen dat een onbegrensde CDI geen zin heeft. Jij zegt totaal anders. Is de CDI begrenzen het enige wat jij hebt gedaan om m 70 te laten lopen of is er meer?

Groetjes!
bij een 2 takt zijn de meningen over het effect van een onbegrensde cdi verdeeld. bij een 4 takt is een onbegresde cdi zeer nuttig. de meeste 4t retro scootertjes lopen bij het verwijderen van de vario ring en het plaatsen van een onbegrensde cdi al 70. Ik weet niet of het zoveel nut heeft als dat op de raw50 maar je zou het verschil zeker merken
 

raph

New Member
bij een 2 takt zijn de meningen over het effect van een onbegrensde cdi verdeeld. bij een 4 takt is een onbegresde cdi zeer nuttig. de meeste 4t retro scootertjes lopen bij het verwijderen van de vario ring en het plaatsen van een onbegrensde cdi al 70. Ik weet niet of het zoveel nut heeft als dat op de raw50 maar je zou het verschil zeker merken
bedankt!
 
Advertisement - register to remove this
Top