L LB Tuning Well-Known Member 10 January 2005 #1 Eey ff een vraagje, wie weet wat voor top ik hier ong uit zou kunnen halen: Mina verti blok Olympia 70 giet dell 19 mm polini speedcontrol polini for race powerfilter bvd, luuk.
Eey ff een vraagje, wie weet wat voor top ik hier ong uit zou kunnen halen: Mina verti blok Olympia 70 giet dell 19 mm polini speedcontrol polini for race powerfilter bvd, luuk.
evo70@nitro deem powah 10 January 2005 #2 hoe kunnen wij zoiets weten??? test het zou ik zeggen,dan weet je het! 8P Upvote 0 Downvote
L LB Tuning Well-Known Member 10 January 2005 #3 evo70@nitro said: hoe kunnen wij zoiets weten??? test het zou ik zeggen,dan weet je het! 8P Click to expand... Zeg dan nix aap Upvote 0 Downvote
evo70@nitro said: hoe kunnen wij zoiets weten??? test het zou ik zeggen,dan weet je het! 8P Click to expand... Zeg dan nix aap
evo70@nitro deem powah 10 January 2005 #4 LB Tuning said: Zeg dan nix aap Click to expand... stel jij geen domme vragen!! Upvote 0 Downvote
L LB Tuning Well-Known Member 10 January 2005 #5 Oke, op jou lette we niet, iemand die wel fatsoenlijk na kan denken? Upvote 0 Downvote
Arno HR IV Powah 10 January 2005 #6 Jups ik kan fatsoenlijk nadenken! Monteer t zooitje en ga de snelweg op en test t! Upvote 0 Downvote
H Henk_de_mol Old skool member 10 January 2005 #8 Niet te zeggen.. Probeer het dus gewoon.. Deze gaat dicht.. Upvote 0 Downvote