This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

wat kan ik het best halen verder?

Mini-g

YEAHH
me setup staat in me signature maar het rijdt echt voor geen meter dus.. ik wil wel lekker optrekken top is wel goed hoe het nu is.. dus wat moet ik halen om wat beter op te trekken, heb natuurlijk niet uber veel geld dus begin niet met voorstellen zoals koop een malossi team 70cc etc

ik dacht zelf aan een 17,5mm.. zou toch wel veel effect hebben of moet ik maar andere cilinder of uitlaat halen?

minarelli horizontaal, aprilia SR uit '99

Loop alles gewoon nog een keer na. Stel alles een keer goed af en koop een 17,5mm carbu. Dan zal die in ieder geval een heel stuk beter optrekken en dan kan je later nog altijd iets anders halen.... Dus zoveel kosten hoef je nou ook weer niet te maken.

8)

mja goed.. tis maar 15 euro meer voor die extra 3,5mm.. 17,5=55 euro ofzo en 21=70 euro ofzo.. maar die extra 3,5mm zal niet veel uitmaken dus? en moet ik dan ook een ander spruitstuk halen?

oh and steppy spy, ik zit nu al precies op 4,5g.. (3x 4gram en 3x 5gram)..

OH EN HEEFT IEMAND EEN HOW-TO OM JE CARBURATEUR TE VERVANGEN THX

Originally posted by Mini-g
wat ben je toch weer aardig
eerste plaatje doet het alleen niet voor mij??

laatste ook niet.. en dat is weer de gene die ik wil gaan gebruiken

Die staan dan niet meer op de server.

Maar lees dat eens door ik denk echt dat je er dan wel uit komt

mja goed ik kom echt niet goed bij die carburateur (SR) en ik zit ff te zoeken hoe die kappen eraf moeten maar ken het neit vinden.. en me buddy wil er ook niet uit dus :S

oh en nog effe iets, ik trek zo langzaam op enzo, maar ong t/m 40km/u draait ie een toerental (ong.) en vanaf daar gaat het alleen maar harder draaien.. waar ligt dit aan? betekent dit dat me koppeling te laat pakt? strakkere of lichtere trekveertjes? andere drukveer?

Maar het gaat wel als de brandweer die ixil vind ik persoonlijk geen goed idee om eronder te hangen ...

Kun je niet eens navragen of je scooter wel is afgesteld na die nieuwe vario + uitlaat. Volgens mij zit je standaard rollengewicht er nog gewoon in, en ga je daarom pas zo laat toeren maken.

Dus ik zou ff iets lichtere rollen proberen en een nieuwe (eventueel strakkere) drukveer

btw. dat hij vanaf de 40 pas toeren gaat maken heeft niets met je koppeling te maken

nee ik had specafiek gevraagd nog of ze wel wouden vragen wat eronder zat, maar ik kreeg maar te horen dat de vario en koppeling "malossi" waren, en dat de rollen combinatie 4 & 5 gram waren..

maar ok dat is dus gedaan.. dinsdag haal ik ff malossi geel drukveer en meteen 17,5mmtje..

welke sproeier zal ik ong. zitten dan?

Ik geloof trouwens niet dat het goed is als een v-snaar zo dik is, mischien dat het daar in kan zitten, het beste is dacht ik de standaard afmeting... Iemand die hier misschien meer over kan vertellen?

ik zet het er wel onder hoor.. heb net me rolletjes vervangen met een paar waar geen gewicht op staat.. en hij gaat als de MALLE.. niet normaal.. ben er ook achter dat ik geflasht ben en helemaal geen malossi koppeling heb.. gewoon een normale.. en ook een normale vario.. aldus de reden waarom ie zo langzaam trok.. maargoed ik ga alsnog een mutltivar en hebo verstelbaar halen deze maand.. maar deze week nog een 17,5mm.. en dan ook nog me hebo gara vrijdag.. ff kijkenb hoe dat gaat lopen.. thx voor jullie help mensen!

Mja goed ik moet ook aan benzine kosten denken he.. aangezien ik op dit moment geen baan heb

oh en ik heb net 3,7 gram rollen erin gezet, en hij gaat als een gek.. ik trek nu al wheelie.. (moet wel beetje aan het stuur sjorre) maar hij komt degelijk wel van de grond af..nog nix spectaculairs..

setup is dus nu:

Italkit 50cc
Technigas Next
12mm Dellorto (standaard), sproeier 80
Standaard vario, 3,7 gram rollen
Standaard koppeling

Denk dus dat ik als eerste een 17,5mm ga halen (morgen hoop ik dat te doen), daarna een koppeling, en daarna een vario.. dan zie ik wel hoe het gaat.. oh en natuurlijk me Gara vrijdag