gewoon kwestie van afstellen dus...Originally posted by Mini-g
nou dat t/m 7km/u ging niet echt.. hij haalde iets van 68 max @ teller godverdomme stom ding jongen wordt je boos van.. morge maar ff kijken wat er allemaal mis ken zijn als et dan nog niet opschiet dat ding dan koop ik wel een DR70 met 21mm + shot etc
Inderdaad, je hoeft echt geen ander spul te kopen, want als er iets gaar is, of je rijd slecht afgesteld. Zul je nooit fatsoenlijk rijden.Originally posted by Carp_maniac
Volgens mij als ik ut zo bekijk heb je een onwijs brakke afstelling of je hebt je vario/koppeling versleten iets in die richting.. alles wel goed gemonteerd?!
Originally posted by steppy spy
Met een hebo gara en een grote carb, en goede afstelling ga je echt prima rijden hoor, en geen iig geen technigas next, die zijn brak. Anders laat je hem alleen afstellen, monteren doe je dan zelf?? ideetje?
Nee helpt niet...Originally posted by Mini-g
zou het helpen om een foto van de koppeling en vario te maken kan je dan van de buitenkant zien wat voor het is?
Originally posted by Hebo-47.6mm
Heb je dat getest of zo?
Ik WEET dat een Tecnigas goed loopt op een ''snelle'' 50 met 17,5mm carbu..... En is het nou een Minarelli of een Piaggio blokje? Tecnigas op mina doet het gewoon goed.....
V-Snaar is nog helemaal mooi, heel dik ook.. veel dikker als standaard v-snaar van een beta (vriend van mij).. nog geen enkel teken van slijtage.. alles glimt nog van binnen.. ik heb iets van 380km gereden zonder rollen te vervangen.. maar ik ga dinsdag nieuwe rollen proberen enzow.. iig nieuwe drukveer..
wat raden jullie mij aan? beetje een richting.. iets van 3-4g rollen, 4-5 etc.. en welke druk veer? malossi geel?