This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

wat kan ik het best halen verder?

Mini-g

YEAHH
me setup staat in me signature maar het rijdt echt voor geen meter dus.. ik wil wel lekker optrekken top is wel goed hoe het nu is.. dus wat moet ik halen om wat beter op te trekken, heb natuurlijk niet uber veel geld dus begin niet met voorstellen zoals koop een malossi team 70cc etc

ik dacht zelf aan een 17,5mm.. zou toch wel veel effect hebben of moet ik maar andere cilinder of uitlaat halen?

met een 17,5 trek je iets harder, niet veel hoor. Gooi in iedergeval die uitlaat heeel erg ver weg, en haal eeen gianelli shot of hebo gara ofzo, Yasuni R is ook een prima keus. Je kan natuurlijk altijd een betere cilinder kopen, denken aan een polini giet

nou ik had dus een italkit 50 evo en ik had er een 21 mm op en een shot de overbrengin van malossi dat liep ongeveer 120/130 goed afgestelt ... das wel een redelijke setup

Ik heb er later een 70 cc corsa op gegooid en toen trok ik helemaal leuk op

Originally posted by Mini-g
mja goed ken jammer genoeg niet alles tegelijk.. dus wat is het slimste om te kopen dan.. liefst dat ik na montage ervan iig lekker optrek..

Ik zou persoonlijk de uitlaat vervangen .. maar jah ik ben dan weer zo'n jongen van doe die 21 er ook maar bij :$
maar denk topch dat als je een iets minder budget hebt dat je beter eerst 21 kan kopen ...

Tja kan er maar 1 op het moment.. want die 21mm kost ong. 62 bij scootparts.nl maar dan moet ie ook nog gemonteerd worden want weet niet precies hoe dat zelf moet en heb ook geen goede how-to ervoor gevonden.. zal ook wel weer 30 euro kosten om dat ding te monteren.. zit ik al weer op de 92 eurootjes.. wat best kan hoor maar dan ken ik niet nog iets erbij halen jammer genoeg :S

Ken er natuurlijk wel over 2 weken weer iets anders halen.. uitlaatje of cilinder etc.. maar gaat mij er nu om dat ik een stuk sneller ga optrekken bij mn volgende aankoop.. dus een zei al 21mm.. andere 17,5mm..

Andere meningen zijn ook welkom hoor!

Ik zou voor een 17,5 mm gaan of een andere uitlaat jah.... een van de bovengenoemde uitlaten zal je wel prestatie winst geven... een 17,5 mm doet niet erg veel op zon cillinder

koop dan eerst eens een mhr2000 vario(malossi) das makkelijker om te monteren dan een carb, dan ga je 100 procent veel beter optrekken, haal daarnaa dan die shot en 21 mm. je overbrenging doet écht heel veel aan optrekken.

De multivar en de fly clutch zijn ook degelijk hoor daarvoor hoeft ie niet een andere te kopen is voorlopig nog goed genoeg ..
ik zou gewoon 21 en shotje en dan gaat ie echt wel branden als ie goed afgestelt is Believe me

Nee, die shot is geen must, als jij je scooter goed afsteld moet het al heel erg netjes trekken..
Als het voor jou niet snel genoeg is zou ik overgaan op een iets grotere carb en daarna een dr 70 bijvoorbeeld.
Die technigas next is kwa prestatie/prijsverhouding helemaal zo slecht nog niet.. Uiterlijk en afwerking is gewoon gaar..

oeps had niet gezien dat hij dat had|(

Originally posted by Mini-g
Zou het teveel gevraagd zijn aan mijn setup (met 21mm en gara of next) om een wheelie te kunnen doen.. wel gewoon aan het stuur trekken natuurlijk

Moeilijk te zeggen, als je de tacktieken hebt kan je altijd wel wheelies trekken..
Ga gewoon afstellen en dan zie je het wel..