This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat is jou SLEUTEL OUTFIT ??

Ik heb altijd een broek aan van 5 jaar geleden met een gat erin waar je u tegen zegt(kan je goed naar me lekkere kontje kijken)en een t-shirt zonder mouwen en een wollen trui en nike's of kisten of boots of nog andere schoenen.
 
Rond deze tijd:
Slippers + korte adidas broek + TT assen shirt

In de winter: trainingsbroek + gaar vest
 
Oude schoenen + champion jogging broek en trui.. zit relaxed en maakt niet uit als het vies wordt.. in het wit sleutelen is trouwens ook leuk.. :W
 
gewoon overal aan met shirt eronder en kistjes ik heb mooi verwarming in me schuur water elektriciteit enzo
tis gewoon DE schuur haha
 
ontslag vanwege vogelpest cker

ik trek altijd ouwe broek aan en zon strak gstar shirtje, een ouwe.
en alst echt warm is alleen broek en schoene.
voor de winter schaf ik een overall aan denk ik.
 
Originally posted by JC~F15
lekker, zo'n vieze overall tegen die overhemden8P

die overhemden trek ik toch noooit meer aan...en dit was ff voor de foto
 
Ik heb gewoon een blauwe overal, tintje donkerder als die van Tim, kheb nog een groot motul patch ding, die moet maar eens op mn rug komen
 
Originally posted by -[inferno]-
ontslag vanwege vogelpest cker

Neejneej, wel bijna failliet gegaan. Maar het gaat weer beter nu, en ik mag blijven gelukkig, want ±20% werd wel ontslagen.
 
Ik draag meestal een oude spijkerbroek + trui of zwart t-shirt (vallen olievlekken minder op ) en oude schoenen. En een pet, want als je steeds je helm op/af zet, naar scooterwinkel gaat, etc. is het toch wel lekker om een pet bij je te hebben zodat het t er tenminste nog een beetje uitziet..
 

Meestal kom je hier met nette witte blouse
 
tja, en dan verleid jij me weer om te gaan klussen... als ik mij voorneem om te gaan klussen dan heb ik m'n kluskleren aan..
 
Vanmiddag even TNT stuur en remschijf voor erop gezet.
Had gewoon sloffies en korte broek aan Lekker makkelijk.
Wel erg verbrand moet ik zeggen ...
 
Ik schijn erom bekend te staan dat ik altijd mn nette kleren aan heb
Laatst mn blok eraf gehaald en gesplitst in witte broek en blouse , niet dat ik veel gedaan heb maar het gaat om het idee.
 
ligt dat aan ons huis ofzo? Chris en jij hebben allebij die tik om in nette kleren te verschijnen :?