This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat is jou SLEUTEL OUTFIT ??

Re: Re: mn kleren

Originally posted by Jossi
klinkt gezellig; muziekje aan, kratje bier, kacheltje..... IK WIL SLEUTELEN!!

ja std

's avonds met maten sleutelen is wel tjill als er nix te doen is, biertje, muziekje aan enzow 8)
 
Ouwe knal oranje tuinbroek van carnaval (inmiddels iets minder oranje) daaronder normaal t-shirt en eventueel een wollen zwarte trui.
 
Wat ik dan aan heb, ik verkleed me niet om te gaan sleutelen.
Ik maak altijd alleen mijn pet heel erg vies.
 
als het iets kleins is gewoon mn kleren die ik op dat moment aan heb. en natuurlijk ontzettend kwaad worden als er vlekken op komen

als het om een grote ingreep of zaterdag/zondag (ben dan meestal nog niet aangekleed als ik op het idee kom om te sleutelen) gaat, trek ik mn sleuteloutfit aan:
ouwe g-star broek, lichtblauw longsleeve shirt, ouwe puma's en gare handschoenen8P
 
mja meestal een oude overall.

Ik wil het nog wel eens vergeten om zo'n ding aan te trekken, ik probeer dan wel om in m'n nieuwere kleding zo min mogelijk vlekken er in te maken.
 
zwart t shirtje, blauwe tuinbroek en dan oude maxjes
muziekje er bij en het sleutelen kan beginnen.
 
Australian broek/ oude hilfigher polo en mn oude puma's . In de winter weer mn good old aussie /dikke simmer style trui (met vlekken/gaten) en oude leren jas.
 
polini overall+veilingheidsschoenen+veiligheidsbril+helm+zwemvest+brandblusser op me rug.
 
voor mij
ouwe shoes, heb 2 trainigsbroeken voor te beunen... 1 was ooit beige, en nu zwart, en de andere is zwart 8)
verder gewoon een zwart shirt, alst maar oud is

Greetz
 
voor mij meestal oude g star.. en verder gewoon ouder lekkere zittende trui.. of shirt.. + de oude schoenen niet te vergeten
 
Neuh

Bij mij is het puur afhankelijk van het tijdstip van de dag... Als ik op zaterdagochtend ga sleutelen, kleed ik me erop... Anders pak ik een overal + oude schoenen...