This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat is jou SLEUTEL OUTFIT ??

Ouwe spijkerbox of Worker met een trui of shirt, en een petje op me hoofd en werkschoenen aan me poten
 
mn kleren

De echte monteur maakt zichzelf niet smerig, das t eerste wat ik zeg. Maar ik word ook wel smerig tijdens het sleutelen dus hier mn outfit: Heb altijd een wit t-shirt aan met daarover heen Ocean Pacific trui (blauw/witte fleece trui), grijze cars broek (was bijna nieuwe broek, maar na een valpartij niet meer), Groene bodywarmer met achterop sinds kort een castrol logo. Ik sleutel altijd in ons tuinhuisje, is 4x4 meter ongeveer, dus ik heb ruimte genoeg, werkbank zit over de hele lengte van het tuinhuisje, voor de rest staat er nog een beetje tuinspul, grasmaaier enz. dus ik red mij daar goed. Heb daar ook een elektrisch kacheltje staan, dus kou vatten doe ik niet.
 
Re: mn kleren


klinkt gezellig; muziekje aan, kratje bier, kacheltje..... IK WIL SLEUTELEN!!
 
nu een overal
Vroeger oude jeans met oude pull en schoenen, kleren waren toch helemaal kapot, heb ooit bus chloor over mijn bloes en bene gehad
Jeans boek is nu wit, bloas ook
mzzl
 
overal met ouwe nikes, soms als ik ff vlug iets moet doen gewoon normale zooi, maar meestal ben ik dan toch wel iets langer bezig, met als gevolg ruzie met me ma
 
Allemaal ouwe stuff, geen jas... veel te warm. En zwart, van onder tot boven, want als ik vieze handen heb smeer ik het gelijk weer af. En het is in de garage van ons bedrijf. Dus daar is wel meer viezigheid

cu
 
Meestal werk ik gewoon in de kleren die ik die dag gewoon aan heb, krijg ik ook vaak commentaar over van m'n ma...
 
ik heb 2 outfitjes voor sleutelen.

1. versace pak.
2. evisu broek, miu miu schoenen en een versace gouden trui
 
Originally posted by Zevenhuizen
ik heb 2 outfitjes voor sleutelen.

1. versace pak.
2. evisu broek, miu miu schoenen en een versace gouden trui

Zwak gevoel voor humor...?
 
Jas heb ik nooit aan met sleutelen, ding zit alleen maar in de weg...neuh gewoon 2 truien overmekaar en het is warmgenoeg . Sleutelbroek is gewoon een ouwe nette broek die een keer verpest is door vlekken of een schuifpartij :| . Schoenen zijn een paar ouwe fila winterschoenen en dan lukt het sleutelen me wel 8)
 
Meestal goede kleren en dan altijd dat gezeik van heb je je goede kleren weer aan??
Dus ik doe een maand of 3 met een goede broek en dit MOET veranderen.
Nu meestal t-shirt, trui en verotte broek
hieronder een stel klompen.
voor de snelle dingen auwe jas aan en klaar
 
ik heb altijd een T-shirt aan en een ouwe zwarte cars broek en verrotte Puma Easy riders.

ik doe nooit meer van ff snel met mn goeie kleren iets fixen, kep remvloeistof over een replay vest heen gekregen, die troep gaat er gewoon niet uit :S
 
Zwarte spijkerbroek, Eagle one shirt en soms een dikke jas zonder rits (als het koud is) oja en KLOMPEN :W