This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat is jou SLEUTEL OUTFIT ??

Meestal ouwe broek aan met een t-shirt met een trui erover.... Geen jas... dat gaat niet zo werken. me trui wordt trouwens nooit vies alleen me broek maar die is toch oud Verder gewoon me kisten aan ofzo.. Ik heb ALTIJD zwarte vegen in me gezicht Komt dat ik dan net ff in me gezicht veeg ofzo
 
Kleren die al een paar maanden niet gewassen zijn (als ik echt veel bezig moet zijn met olie enzo).
Anders gewoon oude schoenen en oude jas
.
En dan maar zorgen dat er geen troep op m'n broek komt .
 
Ik heb zo'n blauw werkplaats outfit van de KLM, don't ask me hoe ik eraan kom :?

Greetzz DAW
 
oude troep, maar meestal vergete ik het en krijg ik ruzie met mams over de gemaakte vlekke in vrij nieuwe kledij.

mzzl
 
Ik heb een ornaje overal met van die lichtgevende strepen er op van britisch railways 8)

en in de zomer gewoon lekker een kortebroek en t-shirt
 
Lekkere capuchon trui met een oude broek. Meestal trainingsbroek die al gebombardeerd is tot sleutelbroek
 
Overall van de luchtmacht met mijn naam erop... en sinds kort een hele vette sticker van AUTODROP!!! jaaaaah!!!
 
Originally posted by baeron tuynheck
Overall van de luchtmacht met mijn naam erop... en sinds kort een hele vette sticker van AUTODROP!!! jaaaaah!!!

Drop eten tijdens het sleutelen roelt 8P

Alleen oppassen dat je geen olie/benzine binnen krijgt
 
Originally posted by baeron tuynheck
Overall van de luchtmacht met mijn naam erop...


En hoe kom je daaraan ?

Ik in ouwe kleren, of mijn gewone kleren met overal erover en ouwe schoenen, of voor effe iets snels en als ik niet hoef te rollen over de grond gewoon zonder zooi aan.
 
Stap naar de dumpshop en voila... Ik heb hem via mijn oom, zit in de lúchtmacht Maar die dingne zijn wel tieten duur

gister hele zak drop op gevreten, dubbele dubbel dekkers, maar je wordt er wel ziek van :W
 
Gewoon oude kleren, waar ik ook in werk. Heb toen een keer op me werk me nieuwe diesel trui verneukt omdat er allemaal chloor op kwam, net zoals op me broek, dus die zijn nu voor het sleutelen beschikbaar, en gelukkig maar, want elke keer zit ie onder de olie...

grtz
 
Legerbroek (wit/zwart) leger bodywarmer (wit /zwart), camouflage strepen in mn gezicht, zown zwarte doek over mn hoofd, kisten, zwart t-shirt. Zow kan ik onderkoffer bepaalde boutjes en moertjes losmaken, als ze me zien, willen ze nooit los




Maarumz, overal en kisten
 
Sleutelen in stijl 8) .
 
Originally posted by Runner Rules !!


Drop eten tijdens het sleutelen roelt 8P

Alleen oppassen dat je geen olie/benzine binnen krijgt

Dit doe ik dus altijd als ik onderdelen ga spuiten ofzo he
Meestal hoest ik dan twee dagen erna nog verf 8P
 
Originally posted by JeroenRs50
Je vergeet je schop en je veldfles

jah verhip je hebt gelijk, schop heb ik alleen buiten nodig, veldfles heb ik bijna altijd bij mij, voorals ik moet bivakeren om ze ' s nachts te overvallen 8P