This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat is jou SLEUTEL OUTFIT ??

SR-MARC-SR

Well-Known Member
Ik heb haast altijd een dikke warme trui aan met eronder een t-shirt, en dan een pet op..
Want als ik 's ochtends wakker word en dan wil sleutelen doe ik me haren niet etc..
Dan trek ik een goeie broek aan om te sleutele.. dat is wel minder omdat elke broek die ik heb nu een kale plek bij de knieën heeft
en goedkope sportschoenen of me oude verslofte nikes
en hoe zien jullie eruit na het klussen ??
ik ben dan verrekte vies... me broek is dan helemaal bruin of zwart ... en overal wat smeervlekken

en jullie dan ??
 
blauwe spijkerbroek
2 t-shirts
timberland trui
timberland schoentjes
grijze sokken
eventueel zwart brunotti jas
 
ouwe trui; SimmerStyle, BienBleu, Fila of Timberland
ouwe broek; GSUS of Cars
ouwe schoenen; Nike of Lacoste
maar meestal worden die kleren niet zo heel vies, armen meestal wel tot mn ellebogen, en vaak ook zwarte vegen in men gezicht
owja, nooit een jas aan, dan maar een xtra trui. Jas zit altijd in de weg, vooral een dikke winterjas ofzo
 
Meestal niks speciaals, maar als het lang duurt, bijv. bij auto`s of als heel me scooter uit elkaar moet een overall of stofjas...
 
gewoon normale kleren en een stofjas eroverheen.......... als het echt sleutelen wordt, dus niet kleine dingetjes, dan gewoon oude kleren en lekker over de grond rollen maar 8)
 
Originally posted by Hans F.
gewoon overall aan over nette kleren
Waarom dan nette kleren eronder?

Overgens doe ik gewoon kart sleutel kleren aan - is oude zooi.Oud tshit oude broek en zeer oude nike air max .
 
Ik doe m'n overall aan, die inmiddels al zwart geworden is van al dat vet. En m'n versleten sportschoenen . als de buren zien dat ik m'n overall aanheb weten ze al hoe laat het is lol 8)
kgeloof dat ik weer ne scooterke ga kopen, want ik mis dit :'(
 
oude spijkerbroek
oude nikes
zwarte nike jas (bij koud weer)
oude trui (bij koud weer)
tshirt
fila petje op m'n kop
 
Mja, oud truitje van nike of o'neill, ouwe spijkerbroek, ouwe maxxies... Gewoon ouwe sooj dus

Hehe en zo ging ik dan na het sleutelen inclusief vetvlekken wel naar college toe
 
Ik heb de ziekelijke behoefte om in mijn normale kleren te sleutelen. Wat kan resulteren in minder gewenste vlekken |(
 
Originally posted by MHRamey
Ik heb de ziekelijke behoefte om in mijn normale kleren te sleutelen. Wat kan resulteren in minder gewenste vlekken |(

Doe ik ook altijd, sleutelen in een wit overhemd en dan proberen geen vlekken te maken .
 
Ik heb altijd KLM overal aan, en als die in de was is een andere en daaronder kleren maakt niet uit wat.. (beetje vaag topic dit trouwens)