Wat is de waarde van mijn scooter? Kymco Agilty uit 2019

redje

New Member
Hallo allemaal.

Zoek wat advies want ik krijg mijn scooter op marktplaats moeilijk verkocht.
Het is een Kymco agilty 50 16+ uit 2019 met 24900 km op de teller.
De scooter is goed onderhouden en is nooit opgevoerd geweest en rijdt en start perfect.

Ik dacht zelf eerst aan €700 maar na een week heb ik de prijs bijgesteld tot €500 en dan nog krijg ik geen hogere boden dan €350.
In de advertentie bied ik ook mijn 2 art4 sloten aan, de topkoffer en een GPS tracker twv €60.

Kan iemand mij helpen te bepalen wat nu een goede prijs zou zijn voor de brommer alleen en met de accessoires erbij.
Dank!
IMG-20241218-WA0029.jpg

Attachments

• IMG-20241218-WA0034.jpg
    IMG-20241218-WA0034.jpg
    269.5 KB · Views: 15
  • IMG-20241218-WA0037.jpg
    IMG-20241218-WA0037.jpg
    301.3 KB · Views: 15
Advertisement - register to remove this

Is het 24900km of 2490punt0km?
Heb je het onderhoudsboekje of de geschiedenis?

Verder, waarom bieden mensen zo laag
1) de tijd van het jaar, herfst en winter zijn k*t tijden om een cooter te verkopen.
2) het is een 16 inch model. De jeugd wil een vespa look scooter en "ouderen" nemen een elektrische fiets.
3) het is een euro 4, het "slechtste" van beide werelden. Euro 3 of lager is gewild omdat deze makkelijker op te voeren zijn, en euro 5 omdat deze zuiniger en nieuwer zijn

700 euro is gewoon een goede prijs, maar wordt aangeboden in de verkeerde tijd

Is het 24900km of 2490punt0km?
Heb je het onderhoudsboekje of de geschiedenis?

Verder, waarom bieden mensen zo laag
1) de tijd van het jaar, herfst en winter zijn k*t tijden om een cooter te verkopen.
2) het is een 16 inch model. De jeugd wil een vespa look scooter en "ouderen" nemen een elektrische fiets.
3) het is een euro 4, het "slechtste" van beide werelden. Euro 3 of lager is gewild omdat deze makkelijker op te voeren zijn, en euro 5 omdat deze zuiniger en nieuwer zijn

700 euro is gewoon een goede prijs, maar wordt aangeboden in de verkeerde tijd
Dank je voor de reactie.
Nee ik heb geen boekje en hij heeft inderdaad 24900 gelopen.
Ik had al zo'n vermoeden dat het aan de tijd van het jaar lag. Het is inderdaad een beetje zoals m'n dochter al zei "leuke scooter voor jouw pa" maar ik wil een SYM of Vespa.

Toen ik deze in Auugstus kocht kon ik geen scooter vinden in mijn buurt onder de €700. Vandaar dat ik nu ook graag €700 wil maar niemand bied een dergelijk bedrag. Bedankt voor het inzicht iedergeval.

5. mensen denken dat "bijna 25K" veel is, maar dat is het voor een Kymco niet.. ik heb een 12" agi euro4 die ik met ongeveer dezelfde km-stand heb gekocht, ook om er achter te komen dat hij zonder kunstgrepen geen spat harder gaat rijden dan 49 GPS (misschien maar beter ook, dan maak ik de overstap naar motorscooter sneller zodra zoonlief deze overneemt?) maar die staat nu op 26K.
nòg zuiniger dan 1 liter per uur (opgave, klopt aardig) kan ik me haast niet voorstellen en zou pas leuk zijn als ik veel zou rijden.

5. mensen denken dat "bijna 25K" veel is, maar dat is het voor een Kymco niet.. ik heb een 12" agi euro4 die ik met ongeveer dezelfde km-stand heb gekocht, ook om er achter te komen dat hij zonder kunstgrepen geen spat harder gaat rijden dan 49 GPS (misschien maar beter ook, dan maak ik de overstap naar motorscooter sneller zodra zoonlief deze overneemt?) maar die staat nu op 26K.
nòg zuiniger dan 1 liter per uur (opgave, klopt aardig) kan ik me haast niet voorstellen en zou pas leuk zijn als ik veel zou rijden.
Ik heb een Speedfight 4 gehad met 38k op t klokkie, reed hartstikke goed. onderhoud is belangrijk bij die dingen

Ja hij loopt als een zonnetje en de vorige eigenaar was ook een oudere kerel die er volgens mij geen gekke dingen mee heeft gedaan. Hij zei ook dat de scooter altijd onderhouden is geweest bij de vakman.
En hij is inderdaad zuinig. Kon op een volle tank 5x naar werk op 20km (200km) en dan had ik nog 30% over.

500 euro lijkt me best netjes, ondanks de wat hogere km-stand. Maar ja, je moet maar net iemand vinden die hem wil kopen. Geduld is een schone zaak wat dat betreft.

Back