This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat is de beste verbrandings temp.

ja dat wil ik ook wel ens weten en hoeveel is dat dan ong op het runner temp metertje mijne komt met koud weer nlm amper van het naaldje hoewel een sr dan een kwart heeft
 
ligt eraan wat je wil...

ik dacht dat beste prestaties bij zo'n 55 graden was, en minste slijtage bij 86 graden

correct me if i'm wrong
 
Koelvloeistoftemperatuur is wat anders dan je verbrandingstemperatuur..

Dus volgende keer duidelijker de vraag stellen..
 
ligt eraan wat voor cilinder, zuigerspeling, waar je de temp meet en een hoop andere factoren. Er is niet 1 goede koelvloeistof temp.
 
Originally posted by sisqo16
ja ik bedoel de temp van mijn koelvloeistof.

mijn scooter word ongeveer 60 graden.

Om geen vermogen te verliezen bij een dikke setup moet je temp. tussen de 50 en 55 graden zijn. Heb het zelfs ooit een keer aan Yrjo gevraagt .......
 
Originally posted by JohanV
ligt eraan wat voor cilinder, zuigerspeling, waar je de temp meet en een hoop andere factoren. Er is niet 1 goede koelvloeistof temp.
Jongens. Lees dit.
Niet elke motor zal bij dezelfde temp optimaal presteren.... Dan je tussen de 50 en 70 moet zitten is voor iedereen wel duidelijk denk ik, maar waar hij het beste is zul je zelf aan moeten voelen.
 
Om hier even wat waarde aan te geven..
Als ik me niet vergis was er in almelo eens scoot die 3/4 runs achter elkaar een halve pk erbij trok ofzo.
Op iets van 15 dan bij wijze van, het kan dus echt veel uit maken.
 
bedrijsfstemperatuur van de koelvloeistof tussen de 50 en de 60 graden.
verbrandingstemperatuur afhankelijk van waar je meet in de pijp..........
de een 500 graden de ander weer 680 graden...............
ciao -:-