wat is de beste uitlaat voor de mhr cross???

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

als je het geld heb neem gewoon een handgemaakte uitlaat zit je altijd goed (als de maker er verstand van heeft) dpr, vtm, cupra
 
audirs2 said:
doe toch effe normaal en zeg anders niks aub.
hoe kunnen we zeggen welke uitlaat je het beste neemd als je niet eens vermeld wat voor blok je hebt kereltje :|

pia: hebo racing 2, MHR team, DPR,....

mina: C20, c21, DPR, VTM, TJT f1, KRD f1,...

Dit topic is echt niet tuning algemeen waardig, gebruik de search eens, staan miss 99999999999 topics in over dit onderwerp :|

:+
 
mhr cross uitlaat

ik ga rijden met een eigen onder blok bouw deze mhr cross cilinder word dus niet op een scooter gemonteerd ik heb alleen veel koppel nodig. meer dan 12 duizend toeren meer hoeftie niet tedraaien
 
audirs2 said:
ik ga rijden met een eigen onder blok bouw deze mhr cross cilinder word dus niet op een scooter gemonteerd ik heb alleen veel koppel nodig. meer dan 12 duizend toeren meer hoeftie niet tedraaien

Waar slaat dit op als ik vragen mag??Je wil koppel maar je wil je cylinder alleen 12.000 RPM laten draaien?Wie zegt dat daar zijn hoogste vermogen ligt??Deze hoort hier niet zoiezo!!!
 
12000 toeren?
yasuni R, Gianelli Nardo/Shot, Big One Racing, Laser Xpro, TJT Grupo B, of een Mega Klit/Maakt Kabaal ding... ALLES is mogelijk. maar ik denk niet dat een cross erg presteerd onder die toerentallen. daar is ie niet egt voor ontworpen..
maar zie maar, tis weer eens wat anders. in mijn ogen zal de Nardo/Shot t t beste doen...
succes ermee
 
audirs2 said:
doe toch effe normaal en zeg anders niks aub.

Weet je wat het is, als je een beetje normaal rondleest op dit forum dan kom je er vanzelf wel een beetje achter "wat het er goed op doet". Dit soort vragen worden 8000x per dag gesteld omdat mensen te lui zijn om te lezen of om es na te denken of sterker nog es wat te gaan proberen. Bovendien heb je volgens mij geen flauw benul waar je mee bezig met uitspraken zoals hij hoeft maar 12k te draaien!! Wordt hier zo doodmoe van. Bovendien staat et in et verkeerde gedeelte dit kan ik geen tuning noemen.
 
audirs2 said:
ik ga rijden met een eigen onder blok bouw deze mhr cross cilinder word dus niet op een scooter gemonteerd ik heb alleen veel koppel nodig. meer dan 12 duizend toeren meer hoeftie niet tedraaien
volgens mij weet jij totaal niet waar je mee bezig bent, cross 12000 rpm


LOL :L:L:L
 
laughing-smiley-011.gif
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top