wat is de beste uitlaat op std citta?

SR_Michael

SR since 19-06-2006
hey allemaal,

ik had ff een snel vraagje over een citta,

wat is deste uilaat voor een std citta? std cili dus, alleen grotere sproeiert:p

alvast bedankt...
 
Advertisement - register to remove this

Hangt ervanaf wat jij wil, wast is ''best''. Ik vind stille uitlaten belangrijk, dus de std uitlaat is de beste!

Wil je dus optrekken vooral, of top snelheid?


en die techno uitlaten zijn maar troep vind ik, en denk dat vele daarmee eens zijn. Verder wel goedkoop:)
 
Hangt ervanaf wat jij wil, wast is ''best''. Ik vind stille uitlaten belangrijk, dus de std uitlaat is de beste!

Wil je dus optrekken vooral, of top snelheid?


en die techno uitlaten zijn maar troep vind ik, en denk dat vele daarmee eens zijn. Verder wel goedkoop:)


niet voor vespa , heb er zelf 2 gehad , perfect :)

een std uitlaat werkt niet , wel imitatie std icm andere poelie
 
niet voor vespa , heb er zelf 2 gehad , perfect :)

een std uitlaat werkt niet , wel imitatie std icm andere poelie

Juist wel voor citta, bij die techno circuit breken die dempers af etc, en hij maakt een ***** herie. Dat kan ook liggen aan de gebruikers natuurlijk.

Voor de rest rijden ze wel goed, zeker voor die prijs. En een city power(zijn onder nog veel andere namen) uitlaatje doet het ook vrij goed, en heeft nog de standaard looks wat ook wel een voordeel is..
 
lawaai maken ze allemaal , leovinci , proma en dus ook tecno wel , maar ze reden super! , bij mij is 1 keer de demper eraf geknald maar daar moet je doorheen kijken want dat deden toen wel meer uitlaten..
 
Back
Top