This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
Hehe mooie reacties mensen:#:W

SpeedFight2@c said:
wat schiet je daar mee op :S? polijste van poulie en de kopelings huis... er zit tog ook nog is een kap voor..
Door al het schuren gaat er aluminium/staal van het voorwerp af en zo word het lichter8P
nee, ik heb gaten in me carterkap gefreesd voor koeling dus je kan me koppelingshuis en halfpoulie gewoon zien zitten
kijk maar:
 
hoe schuren jullie feitelijk?
gewoon de richting die het makkelijkste schuurt? Of steeds andere richting met andere korrel ?

heb men velgen met 1000 wp gedaan , polijstmiddel uit chopperwinkel en belgom om het echt shiny shiny te krijgen.

Ik denk moest ik nu herbeginnen dat ik toch wel een beter resultaat zou krijgen maar ik ben er tevreden mee.

@raceroxie : heb hier thuis ook nog een mouse liggen. Maar ben er nooit opgekomen om het ding te gebruiken. Gaat het schuren daar echt goed mee? Want het is toch een groot opp die mouse? lijkt me een beetje lomp

velgen afgeschuurd:



velg na belgom:



en mijn carterdeksel en fournales:

 
Raceroxie said:
Ben nu bezig met kickstarter van Chris@neorally.
Dan eerst de paddockstand
JIJ!! Jij gaat echt te ver Met halfpoelie ga ik wel hetzelfde doen, alleen niet polijsten :+

En hoop binnenkort (als m'n luiheid over is) foto's te posten van mijn carterdeksel

@ Laurens, ziet er goed uit Mooi gedaan DD
 
Laurens@stunt said:
hoe schuren jullie feitelijk?
gewoon de richting die het makkelijkste schuurt? Of steeds andere richting met andere korrel ?

ja zo kan je op gegeven moment zien als je ver genoeg hebt geschuurd verder maakt schuurrichting geen fuck uit denk ik
 
rs-ruud said:
ja zo kan je op gegeven moment zien als je ver genoeg hebt geschuurd verder maakt schuurrichting geen fuck uit denk ik
nja elke keer een andere richting op is eigenlijk het beste, maar duurt ook iets langer
Dan kan je namelijk telkens zien of je alle krasjes van de vorige korrel er al uit hebt gehaald.
Maar meestal schuur ik toch wel gewoon telkens met de richting mee, gewoon omdat het sneller gaat.

Enne ik zou echt parra worden als ik alles met de hand moest doen, mouse is juist klein oppervlak, ken ook mensen die een bandschuurmachine gebruiken
 
Raceroxie said:
Enne ik zou echt parra worden als ik alles met de hand moest doen, mouse is juist klein oppervlak, ken ook mensen die een bandschuurmachine gebruiken



mjah nou ik heb dus tot 3 maande terug wel altijd alles met de hand gedaan
opzich vonk het geen eens zo erg alleen die velgen





edit: gvd ik ga wel andere kleur voor me krans van me velg bedenken
zie nu WEER zwart als binnekant :|
 
Status
Not open for further replies.