Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
En vanochtend weer verder gegaan aan de kickstarter van Chris:):

705b648219.jpg

b35c857237.jpg

ee90ac0c5d.jpg
 
:o vond nog wat foto's op me pc van voorvorkpoten die ik gepolijst heb;)
Zijn afkomstig van DKT Rox #2, kevin heeft ze geschuurd en ik dus alleen maar gepolijst:P

740b72c1d3.jpg

980c259f97.jpg
 
zal de praxis ook polijstpasta en borstels hebben. Want ik woon namelijk 20 km van de winkels af en nou zou ik graag willen weten waar ze het wel hebben:*
 
juzz said:
beter polijst je dat * reservoir* van die gasveer ook :P Zal r veel bruter uitzien als dat gepolijst is, dan dat wannab goud kleurige shizzle:P

Zou je dat kunnen polijsten dan?

Kan je die ribbels gewoon wegschuren dan?
 
Raceroxie said:
:o vond nog wat foto's op me pc van voorvorkpoten die ik gepolijst heb;)
Zijn afkomstig van DKT Rox #2, kevin heeft ze geschuurd en ik dus alleen maar gepolijst:P

wanneer moest ik m'n voorvorkpoten alweer verzenden? +ralf+ :P

Ziet er goed uit hoor.

@patie34: ziet er goed uit maar dat wist je al :*
 
Hey,

ik ben van plan mijn blok te polijsten, nu heb ik in die versmalling van mijn blok al de gietresten en puntjes al weggeschuurd. maar de delen die eigenlijk al echt glad zijn (zoals achter de vering waar dat 4kantje met tekst staat), hoeven die nog verder opgeschuurd worden? of kan ik daar ff met 600-1200 overgaan en klaar is kees?

grtz
 
0u17aw said:
Hey,

ik ben van plan mijn blok te polijsten, nu heb ik in die versmalling van mijn blok al de gietresten en puntjes al weggeschuurd. maar de delen die eigenlijk al echt glad zijn (zoals achter de vering waar dat 4kantje met tekst staat), hoeven die nog verder opgeschuurd worden? of kan ik daar ff met 600-1200 overgaan en klaar is kees?

grtz
probeer eerst met 600 en kijk of er nog diepe krassen inzitten, zoja ga je gewoon met 400 ofzo werken.
 
rs rullezzz said:
Ken je trouwens ook verroeste binnen poten van een vork polijsten?
Heb ik me ook afgevraagd, ikzelf dacht eigenlijk dat het niet goed is om die dingen op te schuren aangezien ze dan ook dunner gaan worden en ik dacht dat ze dan misschien niet meer goed door die keerring zouden gaan.
Maar wieweet kan het wel gewoon, ben wel benieuwd naar ook.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top