Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
hoe krijg je m zo glad ik wee tniet of jullie er last van hebbe maar ikheb nogal last van die kleinste veegjes die nie weg te krijge zijn :S........ iemand? ik heb geprobeerd harder druke zachter druke lichtjes eroverheen maar z'n lappe schijf werkt niet perfect.... ik polijst altijd tot korrel 1200..
 
Luukspeedfight2 said:
hoe krijg je m zo glad ik wee tniet of jullie er last van hebbe maar ikheb nogal last van die kleinste veegjes die nie weg te krijge zijn :S........ iemand? ik heb geprobeerd harder druke zachter druke lichtjes eroverheen maar z'n lappe schijf werkt niet perfect.... ik polijst altijd tot korrel 1200..
1x vragen is voldoende hoor:X
die kleine veegjes die blijf je houden, die krijg je er nooit uit, als je na het polijsten met de borstel er met belgom overheen gaat worden de kleine krasjes ietsjes minder maar het gaat bij mij dan ook minder glimmen (lees: word dof:?)
Is dus gewoon normaal dat je kleine veegjes houd.
Hangt er trouwens ook vanaf van welke kant je erop kijkt, hoe het licht erop valt.
 
Hoe schuren jullie eigenlijk die hele kleine hoekjes waar de carterkapboutjes door heen gaan?

En gebruiken jullie ook wel eens een dremel voor zulke stukjes?
 
Met hoekje van de schuurmachine, maar je komt nooit overal bij:P
En ik gebruik nooit een dremeltje (ja alleen voor de kelk van me carb)
 
Jongens, ik heb al een aantal onderdelen gepolijst, nou wil ik mijn Remportdeksels ook gaan polijsten. Kan dit zomaar? kan ik die er zo maar afschroeven? of zijn er meer handelingen voor nodig? Tips? hoe ik het wel moet doen?

Scooter: Malaguti Firefox

danku!
 
Ja je kan ze er gewoon afhalen en gaan polijsten, wel ff oppassen dat je je rempotjes wel goed afdekt, zodat er geen vuil in je remvloeisto komt!
 
Chris@neorally said:
ben benieuwd wat je er van gaat maken :) . zit ook in volle spaning :X te wachtten wat daniel ('raceroxie') van de carterkap gaat bakken
Hehe ik ben vanochtend begonnen met schuren, coating is er bijna vanaf (alleen nog de hoekjes enzo) maar ik ging echt helemaal kapot van de zon, dus ben er maar mee gestopt. Zal er morgen ofzo wel verder aan gaan;)
 
Raceroxie, met wat heb jij die rempotjes trouwens afgedekt? van een stuk katoen kan natuurlijk stof af komen wat in de vloeistof akn gaan zitten, weet niet of dit erg is.
 
JuX0rz said:
Raceroxie, met wat heb jij die rempotjes trouwens afgedekt? van een stuk katoen kan natuurlijk stof af komen wat in de vloeistof akn gaan zitten, weet niet of dit erg is.

je kan van alles verzinnen, zelfs en plastic boterhamzak zal werken ;)
 
Ik heb ze gepolijst toen me scooter helemaal uit elkaar lag en ik de remmerij dus ook helemaal uit elkaar had liggen.
Maar als je het afdekt, zou je het gewoon met een doekje kunnen doen maar veiligste manier lijkt mij stukje plastic/alu folie eroverheen doen en dan met een tapeje rondom vast tapen dan kan er absoluut geen vuil/stof inkomen.
 
Na diep graven eindelijk het topic weer gevonden:|:|

Maar kben dit weekend weer ff bezig geweest met een carterkap, zie hier het resultaat-:-

b6b72a6ead.jpg

c305f213c0.jpg

4586598bb0.jpg

91f4acfd7b.jpg
 
raceroxie je maakt me aan het kwijlen
ik wil graag weten hoeveel je er voor vraag en caterkap
verf eraf half gepolijst (lelijk) je mag zelf de polijst pasta erbij
want als ik jou spul zie ben ik echt jaloers op:D
 
Ik zal op Lely bakjes bij me scooter zetten waar jullie in kunnen kwijlen:+

Ja cil is idd ook gepolijst8P
net zoals nog meer loze dingen hoor:P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top