This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
JelleRox said:
was al een eindje opweg.. zijn alleen 55 pagina's.. is opzich best wel veel
Wat dacht je ervan om even logisch na te denken en aan 't begin van dit topic te kijken .
 

Nou ik zal ff Quoten .. voordat we straks weer lamballerig allerlei mensen krijgen die blijven vragen en anderen die blijven zeggen lees het topic door .. doen ze namelijk toch niet .. maar door vragen wel :X ..
 
ik ben nu ook @ demper bezig ma ik kan hier NERGENS korrel 800+ krijgen(hengelo en omstreken)
iemand suggesties wat ik kan doen??(want k zie nu nog steeds krassen duss:|:|)
 
Ben ff bezig geweest met me achtervelg van me runner om te kijken hoe het zou staan en het ziet er opzich wel leuk uit

Toen ik alleen me hart had geschuurt/gepolijst



En daarna maar heel de velg



En mijn Fournales, was eerst blauwkleurig en vond het niet zo passen bij een zwarte runner dus had ik die ook maar gepolijst, zitten aan de bovenkant alleen wat vingerafdrukjes.





En toen daarna had ik me voorvelg gedaan, alleen de velgranden want dan kon ik kijken naar me achtervelg en voorvelg wat mooier zal staan.



Had ook nog wat kleine dingetjes gepolijst zoals kickstarter en Remhendels
en zoals hier op de foto me uitlaattuutje van me demper






Denk alleen velgrandje en dan het hart zwart spuite oid,,

tips zijn welkom
 
Last edited:
Hihi deze heb ik helemaal NIET geschuurd.. Het was blank alu en ben er 2 minuten met de polijstborstel overheen gegaan. Normaal schuur ik tot 1200wp
 
now ik ben nieuw onderander omdat ik meer wil weten over hoe ik beter kan polijsten. en natuurlijk voor de discusies enzo.
en me bek open laten vallen als ik weer een mooie scooter zie.


nu back 2 the topic.
ik heb me hele carterkap geschuurdt en verfijnt maar nu ben ik met de dremel aan het polijsten maar dat word niet echt super. je ziet namelijk waar ik begin en waar ik eindig plus het word niet super spiegeld je ziet namlijk wel iets in de kap maar geen details. nu is de vraag moet ik gewoon een polijst set kopen voor de boormachine of kan ik een paar tips verwachten

de groeten SRVG
 
[L.&.F.U.RT]JB said:
Hihi deze heb ik helemaal NIET geschuurd.. Het was blank alu en ben er 2 minuten met de polijstborstel overheen gegaan. Normaal schuur ik tot 1200wp

gheheh okeej bedankt
 

Tot welke korrel ben je wezen schuren ?
Want ik heb me velg/schokbreker/carterdeksel geschuurt tot
korrel 2500 WP, en dan met wc papier + belgom wezen wrijven ( wel snel )
en dan word het zwart en dan met een nieuw wc papiertje
dat zwarte eraf wrijven ( deed ik ook snel ) en toen begon
het de ''blingen'', mja ik had geen polijstborsteltje meer, dus moest
ik het wel met iets doen.
 
Status
Not open for further replies.