Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
welke zooi doe je op die lappenschijf? ik doe er commadant 4 of en vindt het wel mevallen ...
Heb nu alleen me uitlaat in de blanke lak gedaan en hij doet nu een heel stuk minder bling bling. Is hier nog wat aan te doen?
 
Honda Red Bull said:
welke zooi doe je op die lappenschijf? ik doe er commadant 4 of en vindt het wel mevallen ...
Heb nu alleen me uitlaat in de blanke lak gedaan en hij doet nu een heel stuk minder bling bling. Is hier nog wat aan te doen?
nee, het blingt nu minder maar wel langer ;)
 
blanke lak gaat toch ook verkleuren na een tijdje? Dus misschien een beter iedee om iedere dag goed te poetsen ipv blanke lak.
 
ff snel tussendoor waar halen jullie schuurpapier met korrel 1000 en 1000+?

edit//: @ aerox-hardcore: lijp gedaan zo:eek:
 
Ik haal het altijd bij een schilderszaakje hier in de buurt.
T/m 1200(WP) altijd op voorraad, wil je fijner moeten ze bestellen.
maja nog fijner als 1200 is toch onzin:|
 
Raceroxie said:
Ik haal het altijd bij een schilderszaakje hier in de buurt.
T/m 1200(WP) altijd op voorraad, wil je fijner moeten ze bestellen.
maja nog fijner als 1200 is toch onzin:|

Oke dank je wel:)
Nee verder als 1200 wou k ook nie gaan ma ik heb nie verder als 600 dus dat schiet ook niet op:)

dieselmaniac said:
heeft ie zelf niet gedaan hoor :rolleyes:
Hoe dan wel?
 
Honda Red Bull said:
welke zooi doe je op die lappenschijf? ik doe er commadant 4 of en vindt het wel mevallen ...
Heb nu alleen me uitlaat in de blanke lak gedaan en hij doet nu een heel stuk minder bling bling. Is hier nog wat aan te doen?




gebruik zelf commadant 3 :) , echt dat lappenschijfje doet wonderen :*
 
DJaex said:
haha @ nrg@apeldoorn :W
Nee ik vind het gepolijst er ook veel leuker uitzien kweet niet wat het is. terwijl ik dat bij velgen dan weer niet heb :X

De grap is dat ik zo'n beetje alles wat maar kan op me NRG gepolijst of verchroomd heb. Dus er is sprake van een combo maar ik vind t allebei heel mooi. Valt uiteraard ook zeer goed te cobineren omdat je soms t verschil niet eens ziet (als er goed gepolijst is :) ) maar verchroomwerk ziet er altijd wat 'fletser' uit maar dat vind k wel wat hebben ;)

nieuwste aanwinst (tot toe nog niemand mee gezien gelukkig ;) ) :

fmf26524.jpg
 
nrg@apeldoorn said:
De grap is dat ik zo'n beetje alles wat maar kan op me NRG gepolijst of verchroomd heb. Dus er is sprake van een combo maar ik vind t allebei heel mooi. Valt uiteraard ook zeer goed te cobineren omdat je soms t verschil niet eens ziet (als er goed gepolijst is :) ) maar verchroomwerk ziet er altijd wat 'fletser' uit maar dat vind k wel wat hebben ;)

nieuwste aanwinst (tot toe nog niemand mee gezien gelukkig ;) ) :

fmf26524.jpg

OMG dat idee had ik dus serieus ook:| had het er op damwoude nog met iemand over
Ziet er wel super bruut uit hoor;)
P.s. isie nou verchroomd of gepolijst (gok op verchroomd:P)
 
Jah maar polijsten is leuk om te laten zien omdat je dat over het algemeen zelf doet en kan je wat info vinden hoe je het beste kan polijsten en met wat...

Verchroomen doet bijna niemand zelf en ieder1 weet wel ergens n bedrijf te vinden waar dat te doen....

Mss een topic aan maken voor wat je allemaal verchroomed heb?
anders word t zo onduidelijk!
 
Raceroxie said:
OMG dat idee had ik dus serieus ook:| had het er op damwoude nog met iemand over
Ziet er wel super bruut uit hoor;)
P.s. isie nou verchroomd of gepolijst (gok op verchroomd:P)

ghehe ik ben je net voor ;) Maar nu weet je iig hoe het er dus uit kan zien. ben er zelf ook blij mee idd :W

Maar hij is dus idd verchroomd!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top