This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
Dus het is geen probleem als het nog niet blinkt, want dat was mijn grootste schrik dat het heel verkloot was, maja woensdag polijstpasta gaan halen met polijstborsteld en het zal wel lukken, ook belgom meenemen, maar ik denk erover om mijn fource te vernissen, zodat ik niet zoveel onderhoud deraan heb.
 

alleen met de meeste vernissen / lakken slaat het dof of geel uit
 
rs-ruud said:
alleen met de meeste vernissen / lakken slaat het dof of geel uit

Ik zal dan vaneerste keer eerst mijn rempotjes vernissen, zien of het goed is of niet, en dan kan ik altijd weer herbeginnen aan mijn rempotjes als het mislukt is, is niet zo'n werk aan. Misschien ga ik nog eens langs bij een cartuner van in mijn omgeving en vraag ik hou hij dat oplost
 
dan is het goed erik veel mensen gebruiken het ook als polijst middel, maar mijn ervaring zegt nog steeds: gewoon gamma blokje en erg goed schuren geeft het beste resultaat.
naderhand bijhouden met belgon en unipol
 
Ik had al een foto gepost van me rempotje nu ook de remhendel ...
miss niet de beste foto maar je ziet iig geen enkel krasje heb heel lang geschuurd met water...
foto:
 
davor_88 said:
Ik had al een foto gepost van me rempotje nu ook de remhendel ...
miss niet de beste foto maar je ziet iig geen enkel krasje heb heel lang geschuurd met water...
foto:


ziet er heeeeel netjes uit, ga je hem nog polijsten met boormachine of alleen met dremel (aan het potje te zien)

@ Arthur: Thx
 
Spasta said:
ziet er heeeeel netjes uit, ga je hem nog polijsten met boormachine of alleen met dremel (aan het potje te zien

In dat potje zitten slijfschijfjes die heb ik alleen gebruikt als steuntje ...
hij is dus al gepolijst met de boormachine, alleen heb ik het niet met belgom gedaan mischien dat het dan nog mooier gaat glanzen...
 
davor_88 said:
In dat potje zitten slijfschijfjes die heb ik alleen gebruikt als steuntje ...
hij is dus al gepolijst met de boormachine, alleen heb ik het niet met belgom gedaan mischien dat het dan nog mooier gaat glanzen...

Mjah, belgom werkt bij mij dus juist NIET goed. als ik het erop doe dan wordt het doffer 8P zal waarschijnlijk wel aan mij liggen ofzo.
 
ja denk dat het aan jou ligt je moet gewoon heel erg lang door poetsen met je polijstschijf en ookal glanst die heel erg gewoon ff doorgaan...
ps: hou hem eens een halve minuut tot 1 minuut op dezelfde plek en een beetje goed drukken en kijk maar eens wat er gebeurt :W
 

belgom doen de meeste met een doek hoor
 
Status
Not open for further replies.