Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
Als je ga polijsten ken je polijstborstel op boormachine zetten maar je ken toch ook steeds fijner schuurpapier nemen?(toch?)
Maar waar is dan polijst pasta voor???
 
Miesmaster said:
Als je ga polijsten ken je polijstborstel op boormachine zetten maar je ken toch ook steeds fijner schuurpapier nemen?(toch?)
Maar waar is dan polijst pasta voor???

om te polijsten misschien :rolleyes:
 
overlaatst stond er in de p-magazine (boekje uit belgie :)) een Audi S8 die ook volledig gepolijst was
zat echt HEELLLL veel werk in, stond ook getalletjes bij maar weet niet meer hoeveel het was.

een of andere olie sjijk of hoe je dat ook schrijft had die gekocht.
Was wel een dikke bak. :D
 
ik heb bij mij carterkap de hoekjes waar je met schuurpapier niet bijkan met verfafbijt gedaan alleen nu komen er alemaal van die bobeltjes op weet iemand wat dat is en hoe je dat weg krijgt...???
 
nielsborst said:
ik heb bij mij carterkap de hoekjes waar je met schuurpapier niet bijkan met verfafbijt gedaan alleen nu komen er alemaal van die bobeltjes op weet iemand wat dat is en hoe je dat weg krijgt...???

mss de lak die loskomt?
 
MAYKEL_MK1 said:
kleppendeksel van oto :#


cimg46074zz.jpg


Jow maykel hoe heb je dat gefixed , ik heb een keer de binnenkant van me blokdelen gepolyst met de dremel :rolleyes:vet klote werk en er was na lang gekloot eindelijk een klein beetje resultaat..
Ik heb die gewone polyst borsteltjes van Dremel en die rode polyst pasta wat in dat kleine potje zit (ook van dremel zelf) gebruikt.
kan jij me vertellen wat jij hebt gebruikt..
zodat ik in het gevolg wat makkelijker kan polysten zonder me dood te ergeren aan verotte borsteltjes en die klote pasta..
 
Lg Tuning said:
MAYKEL_MK1 said:
kleppendeksel van oto :#


bling

Jow maykel hoe heb je dat gefixed , ik heb een keer de binnenkant van me blokdelen gepolyst met de dremel :rolleyes:vet klote werk en er was na lang gekloot eindelijk een klein beetje resultaat..
Ik heb die gewone polyst borsteltjes van Dremel en die rode polyst pasta wat in dat kleine potje zit (ook van dremel zelf) gebruikt.
kan jij me vertellen wat jij hebt gebruikt..
zodat ik in het gevolg wat makkelijker kan polysten zonder me dood te ergeren aan verotte borsteltjes en die klote pasta..


Hoi,

ik doe het ook helemaal met de polijst borsteltjes @ dremel. Maar gebruik van die polijst blokken zijn iets van 5x5x20cm groot. En daarna nog goed na boenen met Belgom. Succes :)
 
ik heb mijn uitlaat nu helemaal blank geschuurd en nu wil ik hem polijsten alleen als je hem hebt gepolijst wat moet je er dan nog meer aan doen om te zorgen dat hij niet gaat roesten...?? moet je hittebestendigeblanke lak erop spuiten ofzo..?? bestaat dat..?
 
eey

ik heb nu zo soort dremel ding gehaald maar kan je daar ook mee schuren? ja je kan er wel mee schuren maar ook goed voor polijsten alleen met groffe korrel want de rest doe ik met de hand maar is er een goed opzetstukje voor? zo ja hebben jullie mischien een foto er van ofzo dan kan ik er 1tje halen binnekort.

alvast bedankt
 
maykel dat ding kan veel beter!
koop een redelijke borstel en het is al stukken mooier :)

untitled1copy9re.jpg

laatste ding wat ik gepolijst heb :)
niet super vanwege kut giet werk.
 
ding van maykel ziet er wel goed uit, alleen megaveel putjes, waardoor het minder glimt.. maar wil je die wegkrijgen, dan ben je nog wel ff bezig :X!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top