Dennis
ToetToet
Bas@ICE said:Gewoon Coolchrome gespoten , is al vaak voorbij gekomen.
juist
Bas@ICE said:Gewoon Coolchrome gespoten , is al vaak voorbij gekomen.
Miesmaster said:Als je ga polijsten ken je polijstborstel op boormachine zetten maar je ken toch ook steeds fijner schuurpapier nemen?(toch?)
Maar waar is dan polijst pasta voor???
dieselmaniac said:die is echt wel verchroomd hoor, je denkt toch niet dat ie om de dag ze hele auto gaat poetsen met belgom :X
MAYKEL_MK1 said:chroom moet je ook poetsen hoor
MAYKEL_MK1 said:heeft hier ook al eens @ forum gestaan, ook een passat helemaal gepolijst x|
nielsborst said:ik heb bij mij carterkap de hoekjes waar je met schuurpapier niet bijkan met verfafbijt gedaan alleen nu komen er alemaal van die bobeltjes op weet iemand wat dat is en hoe je dat weg krijgt...???
MAYKEL_MK1 said:kleppendeksel van oto :#
Jow maykel hoe heb je dat gefixed , ik heb een keer de binnenkant van me blokdelen gepolyst met de dremel vet klote werk en er was na lang gekloot eindelijk een klein beetje resultaat..
Ik heb die gewone polyst borsteltjes van Dremel en die rode polyst pasta wat in dat kleine potje zit (ook van dremel zelf) gebruikt.
kan jij me vertellen wat jij hebt gebruikt..
zodat ik in het gevolg wat makkelijker kan polysten zonder me dood te ergeren aan verotte borsteltjes en die klote pasta..
Lg Tuning said:MAYKEL_MK1 said:kleppendeksel van oto :#
bling
Jow maykel hoe heb je dat gefixed , ik heb een keer de binnenkant van me blokdelen gepolyst met de dremel vet klote werk en er was na lang gekloot eindelijk een klein beetje resultaat..
Ik heb die gewone polyst borsteltjes van Dremel en die rode polyst pasta wat in dat kleine potje zit (ook van dremel zelf) gebruikt.
kan jij me vertellen wat jij hebt gebruikt..
zodat ik in het gevolg wat makkelijker kan polysten zonder me dood te ergeren aan verotte borsteltjes en die klote pasta..
Hoi,
ik doe het ook helemaal met de polijst borsteltjes @ dremel. Maar gebruik van die polijst blokken zijn iets van 5x5x20cm groot. En daarna nog goed na boenen met Belgom. Succes