This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
Aprilia_area 51 said:
Dan zijn jullie allemaal slecht bezig :*

belgom is voor de echte mannen 8)

klopt

/ dennis probeer eens zonder boormachine te polijsten dan en poets alleen goed hard een tijdje met belgom, ff afwrijven en dan word ie niet dof!

Heb een vraagje, ik heb tot en met waterproof 1000 geschuurd, korrel 1200 vind ik niet. Wat mijn vraag is heeft dit nadelen later bij het polijsten zelf?

Nog een vraagje: ik doe het nu eerst met staalwol nr 000, hierdoor begint het al wat te blinken na lang wrijven (maarja je moet dat ervoor over hebben), hierachter moet ik dus de lapjes gebruiken.

Heb naar de eurostock geweest en daar zag ik 2 soorten lappen liggen, een voor hard te polijsten, dus soort harde lappen, andere waren dan heel uit elkaar, wat neem ik beter? Of misschien alletwee?

weetjuh ik zou als ik jou was die hele gedoe met die poetsdoek en spul weglaten en gewoon belgom kope! geen gedoe gewoon belgom en goed schuure met 1000 kan ook gewoon hoor.... maar belgom = 1 beter effect 2 veel makkelijker 3 tijd besparend

Maar moet ik dan altijd mijn fource met belgom behandelen, want als ik nu , na het schuren op mijn fource kijk zie ik mijn gezicht nog niet, dus moet ik toch die polijstpasta gebruiken?

Ovettotunerke said:
Maar moet ik dan altijd mijn fource met belgom behandelen, want als ik nu , na het schuren op mijn fource kijk zie ik mijn gezicht nog niet, dus moet ik toch die polijstpasta gebruiken?

Wat is het antwoord hierop?

Status
Not open for further replies.