Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
Enrico@Sprinter said:
Hoe lang aan bezig geweest?

Ik ben nu ook met mijn velgen bezig.. Wel een teringwerk zeg :P

hoe lang weet ik niet, lang genoeg om pijn te hebben aan m'n vingers :X en het is nog niet klaar dus komt nog een leidensweg.
 
ik denk dat ik aan men velge ook eens ga beginne
en heb zo een grote
schijf da je op boormachien moet zette om te schure

het is precies een spons ma hard
en het is blauw gekleurd.
gebuur heeft me dit gegeve en zegt dat dit goed is om velge mee af te schure en dat je hiermee geen krasse maakt en dat je hierna niets meer moet schure.

kan dit kloppe?
 
MAYKEL_MK1 said:
als ie 1 maal maar begint te glimmen, krijg je er weer zit in :W

dat is zo maar ik heb toch weinig zin om die velgen af te maken deze dagen. (komt nog wel goed hopelijk)

@ robinmelis: hopen dat die borstel goed werkt.
 
Spasta said:
Hier mijn achtervelg:

IMG_0001.jpg


IMG_0059.jpg


Binnenkort maar eens proberen met belgom erover te gaan, eens kijken of het dan anders is.

Grtz Hans :*


EN IK MAAR DENKEN DAT IK GOED BEZIG BEN MET ME VELGE :s :X :P

echt te bruut gek :P ( weet iemand hoe je dat icoontje doet met dat ventje die zichzelf op de kop slaat met een hamer? :P )

maja dit zegt maar 1 ding......... ER IS VOOR MIJ NOG RETE VEEL WERK AAN DE WINKEL :P :S :X A.S. Weekend ff voorvelg ook meteen doen
en dan komt er wel ffkes @ update :D tot dan:P
 
Last edited:
Luukspeedfight2 said:
EN IK MAAR DENKEN DAT IK GOED BEZIG BEN MET ME VELGE :s :X :P

Wat heb je er mee gedaan kerol :P datie zo f*cking veel blinkt echt te bruut gek :P ( weet iemand hoe je dat icoontje doet met dat ventje die zichzelf op de kop slaat met een hamer? :P )

maja dit zegt maar 1 ding......... ER IS VOOR MIJ NOG RETE VEEL WERK AAN DE WINKEL :P :S :X

Thx, en voor dat ventje moet je effe op 'meer' klikken rechts bij de smilies 8P

de sneltoets is 8 P maar dan zonder spatie. :*
 
Spasta said:
Thx, en voor dat ventje moet je effe op 'meer' klikken rechts bij de smilies 8P

de sneltoets is 8 P maar dan zonder spatie. :*


hehe danku 8P maja .. kotm dus nogwel een update hopelijk wordie net zo linkend als "spasta"'s velg :P
 
Luukspeedfight2 said:
hehe danku 8P maja .. kotm dus nogwel een update hopelijk wordie net zo linkend als "spasta"'s velg :P

:o een nederlander die u zegt?

mjah, ik geef je 2 dingen:
-zon
-geen flits
 
Tips: volgende keer zonder flits nemen he, met flits zie je beetje teruggekaatse licht daarom zie je bling bling niet zo goed, zonder flits beter;)
ontopic: ik heb ook me carterdeksel gepolijst, is zeer aardig goedd gelukt fotos komen zo
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top