This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
binne kort weer updatje van mij kant ~ Velg gepolijste en ff een reelook op me gepolijste shizzel

PS ja 1 velg ja want die ander komt volgens weekend
L@ta
 
nou hier alvast 1 velg... misschien klinkt t als een lul smoes maareee het polijst werk ziet r hier best wel vervaagd uit :s :X ik maak er wel 1 als t zonnutje schijnt :s

EN LET VOORAL NIET OP ME BAGGERE STANDAART UITLAAT zit r op omdat ik laats aangehoude ben :s maja....

zo staatie er nu ff bij maar ik ga t nog wel een xtje overdoen fzo maar eerst me voor velg


 
Last edited:
is dat gepolijst? kan btr man

k heb laatste nog carterkap + uitlaat gedaan, was prima geworden, alleen me cam is mol
 
denn1s said:
is dat gepolijst? kan btr man

k heb laatste nog carterkap + uitlaat gedaan, was prima geworden, alleen me cam is mol

weet ik man :s ( foto's zijn ook niet helemaal super, want het is beter :X geen lul smoes :X )maarja ik d8 ik doe eerst ff me voor velg ook en daarna ziek wel verder.... k wil m uiteindelijk t liest net als me carterdeksel hebbe! ( foto's staan een paar pagina's terug d8 ik maarja binnekort dus ook foto van me voor velg!
 
Last edited:
denn1s said:
Gewoon de tijd nemen voor je velgen met schuren, ik zie sowieso nog krassen, die moeten er nog uit,


i know maarja dat zijn geen krasse kerol dat zijn echte stukke uit me velg :s
maarja je ziet binnekort wel int update hoe ze erbij draaie
 
ik heb een probleem, is nog niet gezegd denks anders ben ik gewoon te li
ik zit mij kapot te schuren totdat ik mezelf eigenlijk zie in het metaal als ik dan begin te polijsten word het gewoon erg dof op sommige plaatsen, en waarom duurt het zo verdomd lang eer die borstel die polijst shizzle heeft opgenomen of doe ik iets verkeerd ?
 
@hornymoose
je moet met die borstel in tegenovergestelde richting polijste als dat je als laatste geschuurd hebt Bij mij neemt ie het snel op, ma dat weet k ook niet. :W
 


omdat je na het schuren met de polijst pasta en polijst borstel erover moet gaan...offf belgom nog beter :X of begrijp iok t nou verkeerd
 
uhm hier ff klein update cartedeksel ff opgeknapt en me velgie ook ietsjes (velg word nogwel beter eerst voor velg nog ff! )



ennnn me velgie donkere foto :X



 
Ben ook weer ff bezig geweest, andere kant van scoot staat ook in dit topic of kijk op mijn projectpage, maar nu deze kant:

 
ik heb zo een klein bakje met datr harde polijst pasta, ik doe altijd met een doek gedrenkt in terpetine dan flink over de haerde pasta heen wrijven en dan op het alu.

is belgom niet gewoon polijst middel met terpetine?
 
Hier mijn achtervelg:





Binnenkort maar eens proberen met belgom erover te gaan, eens kijken of het dan anders is.

Grtz Hans :*
 
hoe heb je dit zo blinkend gekrege ?
welke pasta heb je gebruikt ?

want mijn demper komt amper in de buurt :d

had wel maar tot korrel 600 dus ligt er ook een beetje aan :d

echt goed gedaan die velge.

hoe heb je ze afgeschuurd ? gewoon met schuurpapier ?
 

Ik heb ze gewoon geschuurd en gepolijst.

ik gebruik zo'n wit blok van een plaatselijk winkeltje.

Heb ze idd gewoon met de hand geschuurd.

Thx
Grtz Hans :*
 
Status
Not open for further replies.