Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
dus jij geeft hem nog hoop? ik word er namelijk helemaal temmes van, elke keer is me oppervlak zwart! en dan moet ik het met thinner eraf boenen
 
ik zou een nieuwe halen :)

op een gegeven moment zit het ding zo vol met shit dat het niet de moeite waard meer is om hem schoon te maken.

bovendien word ie extreem slap na het wassen.
 
euhm ik beun als bijna 3 jaar met de zelfde borstels en nu zijn ze pas echt op!
zijn pik zwart en nooit schoongemaakt.
het oppervlak word ook zwart maar dat poets je er even goed weer af met de borstel
vervolgens met een sopje de laatste resten eraf en kl;aar
 
ok ik heb een probleem ik heb met de dremel zo van die lapjes gekocht door een fout zijn ze opgrbrand tijdens het polijsten 8P maar daar gaat het niet over, als ik aan het polijsten ben neemt mijn borsteltje dus polijstpasta op tothier geen probleem, maar als ik aant opnemen ben smelt dat zosnel is dit normaal ? en dan tijdens het polijsten word mijn borstel meteen zwart en dit zet ook af op het blok is dit ook normaal ?
voor de rest doet het eigenlijk bling maar het kan nog meer bling doen denk ik als ik gewoon dat zwarte spul van het polijstblok, borsteltje afkrijg.
 
gepolijste shizzel

me rem HENDEL :P :X

dsc000030kb.jpg


en nog 1 :P

dsc000018fi.jpg


nouw en de rest van de foto's heb ik perongeluk gedelete:P dus die kome nog wel
 
Last edited:
ik had niks te doen en had nog nooit eerder gepolijst dus ik heb mijn cilinder gepakt(aluminium) en een lading schuur papier (had aleen 80 100 120 240 400 en 600 dus reseltaat is wa minder) en begon te schuren en na et schuren met belgom er over heen en et begon te glimme nie da je je zelf er duidelijk in ziet maar je ziet je zelf net maar morge effe ander polijst stuff halle @ gamma

foto121jx.jpg
 
ben vandaag weer is verder gegaan met me uitlaat, niet dat ik da nog ooit gebruik maarja, eerst helemaal geschuurd.... en da ging toch k*t, krasse bleve enzo en toen..... lang leve waterproof schuurpapier :P
heb ut nu maar ff snel gedaan, korrel 300, 600, 800, 1000 en 1200, toen polijsten en belgom, blinkt goed :D heb alleen nog maar kleine krasjes die ik nog moet wegwerken.
 
demper

hallo heb een vraagje,
ik wil mijn blauwe bida demper polijsten
maar moet ik daarvoor het blauwe helemaal afschure als da gaat of gewoon lichtjes schure en dan polijste ?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top