This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
Heb deze demper gedaan met polijst blubber van 25 jaar oud ( is nog van mijn moeders eerst auto oid) En het is helaas maar tot korrel 600 opgeschuurd.
 
Bij mij werkten die polijstschijf van de gamma op een boor veel beter dan zon polijst schijfje van dremel (in hoge en lage toeren werd het niet mooier als het stuk wat met de boor gedaan was)
 
olle said:
Bij mij werkten die polijstschijf van de gamma op een boor veel beter dan zon polijst schijfje van dremel (in hoge en lage toeren werd het niet mooier als het stuk wat met de boor gedaan was)

Dat is wel logisch he, zo'n borstel op de boor heeft een veel groter polijst oppervlak + dat je veel rechter kan poetsen.
 
vraagje,

heb nu de verf van men demper af,
moet nog schure , maaar als ik gedaan heb me polijsten
moet ik blanke lak over men demper spuite ? of niet ?
 
robinmelis said:
vraagje,

heb nu de verf van men demper af,
moet nog schure , maaar als ik gedaan heb me polijsten
moet ik blanke lak over men demper spuite ? of niet ?


als je dat doet vervaagt het polijst werk.....+ dat t toch er zo weer vanaf gaat
 
Last edited:
SpeedFight2@c said:
updateje de carterdeksel



en omdat ik ff geen andere foto heb kun je ook op deze ff me monoarm bekijke - wazige foto :X -


gaat die monoshock niet vreselijk roesten? is geen alu toch?
iemand btw nog ideetje wat ik kan polijsten aan me sf ? me carterkap is al gedaan.
 
Racekees: gaat die monoshock niet vreselijk roesten? is geen alu toch?
iemand btw nog ideetje wat ik kan polijsten aan me sf ? me carterkap is al gedaan.

Mwa valt reuze mee! met belgom erop ist meteen een bescherm laagje zegmaar ik merk er nu nog helemaal niks van dusz
-carterdeksel
-remhendel
-monoarm
-velge???
-die blokjes waar je "passagier" op staat kun je ook polijste maja moet je maar ff kijke
 
aangezien ik na een paar uur sleutelen erachter kwam dat me ontsteking naar de kl*te was en geen zin meer had om verder te sleutelen heb ik een schroevendraaier gepolijst
en voor de rest waterpomphuis uitlaat uitlaatpoort carb inlaat
 
afbijt, serieus ik word para van jullie, alles word 400x gevraagd, lees eens een keer iets fatsoenlijk door,

je moet gewoon afbijt halen, welk merk LB, gewoon afbijt
 
Status
Not open for further replies.