This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
ik heb nu mijn demper geschuurd maar met shuren glimt het nog niet eens (is een blauwe metrakit demper) dat blauwe heb ik eraf geschuurd kan het zijn dat je nog door moet schuren want als ik het nu polijst glimt het echt heel iets maar ziet er niet uit
 
areaarea said:
wat kost het ong als jij bij een bedrijf je carterdeksel laat polijsten?

volgens mij doen bedrijven dat niet zomaar, je moet hem dan volgens mij eerst zelf 'half' polijsten, daarmee bedoel ik goed opschuren zodat het al een beetje glimt. Verder kost het dacht ik iets van 20 euro
 
Albert|FLUT said:
volgens mij doen bedrijven dat niet zomaar, je moet hem dan volgens mij eerst zelf 'half' polijsten, daarmee bedoel ik goed opschuren zodat het al een beetje glimt. Verder kost het dacht ik iets van 20 euro

nou voor zover ik weet is het prof laten doen volop duur...
 
Idd....en als je em tog al zelf moet schuren, wat is dan de moeite om het vervolgens te polijsten?? Het schuren neemt de meeste tijd in beslag...polijsten heb je a la minute gedaan
 
blanke lak met polijsten

Zou het helpen als ik op mijn polijstwerk blank lak spuit om het mooi te houden?? alleen op delen die niet warm worden anders slaat het goud uit..alvast bedankt
 
Alleen al om dat jij het tegenovergestelde zegt

zonder gekheid,blanke lak slaat gelig uit.
En als je het ooit nog een keer opnieuw wil polijsten moet je dus eerst de blanke lak verwijderen.
Gewoon Belgom gebruiken om het te onderhouden,werkt prima.
 

Ik weet niet of jij ooit de audi a8 (of s8) hebt gezien die volledig gepolijst was? daar hebben ze ook gewoon blanke lak opgedaan en als je GOEDE blanke lak gebruikt en beetje fatsoenlijk kan spuiten krijg je niet zo'n ruk effect.
 
ortiz said:
DG SF2 als ik jouw was zou ik het niet doen ondanks die mooie audi A8,maar keuze blijft natuurlijk aan jezelf.

haha, hoe komt dan dat het bij jou lelijk word? met welke lak gespoten?
 
Status
Not open for further replies.