This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
Hier een gasschuif, remhendel en rempotdekseltje.
(gasschuif is maar snel snel gedaan, heb ik toch niets aan +ralf+ )

 
hehe, voor prijzen aub pm-en dit is een algemeen topic, dit is tevens laatste foto want k heb geen deksels meer, en mijne staat er al tig keer
 
Hier nog wat van mijn kant:

Malossi MHR winbell (de bovenkant van de koelribben, verveling slaat toe ) en dan nog de banjo's maar die waren zo oneffen enzo. ben ik snel overgegaan met schuurpapier en dan maar gepolijst want had geen zin meer



Meer volgt nog wel een keer als ik me nog eens verveel
 
me carter hebk al gehad dus en nu begin ik met me Gianelli Nardo, die was al gestraald en nu polijsten
 


Carter deksel en blok gepolijst,carterdeksel opgeschuurd tot korrel 1200 (binnenkort met 2000 nog een keer om het af te ronden)
 
blackX said:
Het ziet er allemaal weer te geil uit Sven , maare binnenkort gaan we maar is bij mij polijsten dnek ik zo

Als je toch zo Polijst-Geil ben Erwin, mijn blokje moet eigenlijk ook nog wele ffe gebeure

@ Sven: Ziet er echt netjes uit
 
ortiz said:
Waar haal jij korrel 2000 Sven?
Ik kan het nergens meer krijgen.

Nu me maatje Sven er niet is beantwoord ik deze vraag wel effe...
Deze Korrel is idd niet overal leverbaar, maar bij ons op ut eiland (Flakkee) kun je deze gewoon bij de plaatselijke auto-doe-ut-zelf-shop halen...

En als je er echt niet aan kan kome, kun je misschien wel iemand zo gek krijge om ut op te sture
 
ortiz said:
Waar haal jij korrel 2000 Sven?
Ik kan het nergens meer krijgen.

Ik heb het zelf ook nog niet gevonden hier, op mijn werk ligt het ook niet in het magazijn (tot en met 1200),binnenkort even langs een autospuiterij denk ik..
Er zijn wel kerels hier op het forum die 2000 en zelfs 4000 gebruiken om te schuren mischien met je het daar even aan vragen waar ze het schuurpapier halen..

Sven
 
Doen jullie dan gewoon opschuren? Gewoon met schuurpapier? Dus zonder polijstpasta?
En wat is beter, met of zonder water?
 
efsane said:
Doen jullie dan gewoon opschuren? Gewoon met schuurpapier? Dus zonder polijstpasta?
En wat is beter, met of zonder water?

Schuurpapier korrel 80,120,240,500,600,800(en dan ook een keer met water),1000(en dan ook met water),1200(en dan ook nog een keer met water) en dat met polijst pasta en dan rond ik af met belgom aluminium.. zo doe ik het in iedergeval kweet niet of andere mensen het anders/beter doen?

Sven
 
ik doe altijd 80 - 120 - 180 - 240 dit allemaal met schuurmachine (mouse).
Daarna begin ik met de hand met 320 - 400 - 600 - 800 - 1200 - 1200+water
dan polijsten met polijstborstel op boormachine eerst bruine blok en daarna blauw blok, (van de hornbach)
Ik wil ook nog wel eens met belgom proberen kan het alleen nergens anders vinden dan internet shops.
maarre het word iig al heel erg bling bling.
 
Status
Not open for further replies.