Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
Aprilia_area 51 said:
Marc had foto gemaakt van mijn monopoot :rolleyes:, vingers van marc :P

17791.jpg
wootwoot netjes gedaan +ralf+
 
Beste borstel is gewone lappenschijf => Te koop bij zo'n beetje alle bouwmarkten voor 3 euro + opzetstukje voor 3 euro

Beste polijstpasta is combinatie van groene polijstblok van de Gamma (huismerk) => 3 euro
En Belgom alu => verkrijgbaar @ verschillende motorshops ed. voor 10-15 euro :)

Heb nog wel een wazige pic van mijn afgeragde polijstschijf @ boormachine en groene Gamma polijstblok:

polijstborstel_polijstblok.jpg
 
Maar aangezien het met de hand kan, kan het dus ook met een accuboor ofzo? Hoeft niet perse een hoog aantal toeren te zijn?
 
Chyston said:
Maar aangezien het met de hand kan, kan het dus ook met een accuboor ofzo? Hoeft niet perse een hoog aantal toeren te zijn?

Hoger toerental is beter, gaat ie veel meer van glimmen. Accu boor kan wel alleen niet echt het effect dat je me een boormachine hebt.
 
Weten jullie trouwens ook of je kan schuren met een boor? Of daar opzet stukjes voor zijn, voor de luie mensen onder ons die niet een uur willen gaan schuren met zo'n papieren velletje :)
 
InsaneMalebrain said:
Je kunt het toch ook verdelen.. Bijvoorbeeld elke dag kwartiertje schuren, dan ben je na een weekje wel klaar ;)
Zou kunnen, maar nu heb ik nog geen antwoord op mijn vraag ;) Kan het met een boor + schuuropzetstukje? Of moet het perse met zo'n velletje?
 
lennard je gebruikt je blok verkeerd man :X
zo gooi je strax de helft weg :X
btw hoe jij die borstel ook zo heb gekregen :X
 
bij mij is dat blok kei en kei hard hoe krijg je dat dan op je borstel ???
miss is dit een noob vraag maar heb het geprobeerd met water en werd die ook niet echt zacht door
mzzl
 
waar haal je die fijne velletjes schuuurpapier 600,800,1000,1200,1600,2000,4000,8000,12000,24000,64000,128000,265000,512000,1024000,enz.
 
speedfreakz said:
Dit is tog wel mijn pronkstukje :P;)

Mooiheid.jpg


*edit*
heb er nog een paar gevonden:

klaar.jpg


Ook%20mooi.jpg


zie ik daar stiekum nog krasjes op je waterpomphuis (maare hoe heb je het gedaan tot hoever ben je gegaan met schuurpapier(korrel)
 
hier heb ik wat gepolijste zooi...:D
me velgjes benk erg blij meej :)

Carterkapgepolijst2.jpg

IMGP2232.jpg

IMGP2383.jpg

Kickstarterblingt.jpg


heb nog meer gepolijst maar is nog lang niet goed genoeg of heb ik nog geen foto van...komt nog
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top