This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
Dit heb ik gewoon met de polijstschijf van 20 cm doorsnee gedaan thuis 8P

schijf is afgedraait bij de shop, ook heb ik daar de 2 monopootpennen laten polijsten , ronde dingen polijsten daar = easy 8)

Edit : soon kan ik goedkoop scootbandjes aankomen (merk = duro, schijnt goed te zijn in buitenland), gozer is internationaal bandenhoer en kan ze goedkoop fixen 8).
 
Aprilia_area 51 said:
Dit heb ik gewoon met de polijstschijf van 20 cm doorsnee gedaan thuis 8P

schijf is afgedraait bij de shop, ook heb ik daar de 2 monopootpennen laten polijsten , ronde dingen polijsten daar = easy 8)

w00t! Ziet er goed uit gangster 8) Maar waarom is die schijf eigenlijk afgedraaid :?
 
Ik heb het frame van m'n rs gepolijst. Ziet er super gaaf uit, alleen wel veel(en vooral ook saai) werk.
 
Wokkel @ Sr said:
groeven erin?

verder doet dat van jeroen echt hard bling bling :~

Ja is met een soort slijpsteen opgeruwd voor betere afvoer van remrommel en remt dus beter

Hij was redelijk op dus even mooi strak, recht en ruw gemaakt , ze doen hun eigen schijven daar ook mee.

Tnx len en siepie :*
 
dieselmaniac said:
gvd en bij mij blijft het maar dof en word het nooooit zo mooi als bij jullie

Heeeeeeel hard schuren, schuren, schuren, schuren en nog een schuren en nog eens schuren ...
T moet volgens mij eigenlijk al glimmen zonder dat je er polijstspul op hebt gesmeerd. Bij mij glom t iig al redelijk. En dan die polijsttroep erover en dan bling bling ... 8)
 
maar alles leuk en aardig hoe duur gaat het totaal kosten $$$$$

ziet er leuk uit dat polijswerk maar ik zelf wil er aanbegginnen maar hoe duur gaat dat geintje kosten

schuurpapieren,polijstpasta,borstels doeken enz...
 
Lipton said:
Die van de gamma is ook anders... kijken of ik een foto kan vinden...

Het is iig een schijf vol met lapjes stof... zat bij mij ook bloemetjes stof tussen 8P (ja dat heb ik allemaal bekeken )

[edit]
[/edit]

Dat zijn toch die hele kleine schijfjes?
 
Status
Not open for further replies.