This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
gamma ding is koel, net asl et blok van die polijst spul (perfekt ) iet smaar dna gamma huismerk. goed genoeg resultaat denx:



verder ff geen plaatjes kenne vinden
 
Nitrox said:
weet iemand bij welke afdeling dat ligt in gamma?
gisteren gamma doorzocht, niks gevonden...........

Die polijstschijf + dat groene Gamma polijst blok liggen bij de boortjes, zaagjes, schuurkoppen, etc.
 
Net ff mijn luie aarz naar de schuur getrapt om toch maar weer es wat te polijsten

Schijfje opgelapt


Waarom TNT rempot dekseltjes kopen van 15 pleuro als je ze ook zelf kunt maken.. Tja, ik ben en blijf een Nederlander


Mijn super-deluxe Spycam ( |( ) in de reflectie


En het koppelingshuis moest er ook aan geloven 8P
 
Last edited:
met een grote schijf wordt het mooier (geintjuh natulijk +ralf+

mare, wat voor cam heb je dan, ik ben ook opzoek naar redelijk goedkope KLEINE cam, is die spycam wat?
 
Beetje offtopic, maar die SpyC@m is zo'n Trust webcam geval die je tegenwoordig bijna nog gratis bij een pak boter krijgt

Je moet er niet teveel van verwachten, aangezien hij nog geen 2 tientjes koste

Hij kan ook los gekoppeld worden en dan kun je buiten ofzo foto's maken, helaas doet mijne dat niet meer nadat ie een miljoen keer van de computer tafel is geflikkerd
 
Last edited:
Len... van dat schijfje, kun je me daar wat meer info over geven?

aerox voor/achter, maten ezv. maybe even oplossen via breezahmsn?
 

begint bij jou al erge vormen van blijfende polijst verslaving
aan te nemen gelukkig nu nog geen last van of is het polijste van je carter boutjes ook al een teken van de polijstverslaving in een verder stadium
 
Polijsten van boutjes dan zit je tegen de max :X

Ik kan nu alles laten polijsten @ kartshop, met een machine
 
Dit krijg je als je op het topniveau zit van doelloosheid :X :



of ook wel : 12 mm carbs van maten "tjoenen", opvullen met plamuur en polijsten :X

*dit kan jou carb worden, tjoenen van JOU carb begint vanaf de 17.5 mm, neem contact op via pm *

edit : deze carb word trouwens nooit meer gebruikt omdat hij al 17.5 heeft , totaal doelloos dus 8P
 
Last edited:
Vandaaag mijn monopootje maar weer eens even opnieuw gepolijst, aangezien hij toch uit elkaar lag 8) :





Daar is ook mijn afgedraaide + opgeruwde schijf te zien (let niet op de sok :X)
 
Status
Not open for further replies.