ik heb hem er wel af moeten schroeven. de schroef zat nog goed vast, maar de vario zat wel gewoon los op die gleuf van mijn krukas...Originally posted by Joost@aerox
evert lag alles los in je carter of zat je variomoer er nog op>?
Originally posted by -LCDP-
Vriend van mij had laatst ook zijn vario verkeerd gemonteerd en heeft met het aandraaien van de krukasmoer die kartelrandjes van zun krukas gesloopt. Met een miniscuul vijltje hebben we de dichtgeforceerde randjes weer netjes rechtgemaakt. Beter eventjes alles netjes rechtvijlen dan een nieuwe krukas erin, ofniet dan?
ja daar was ik ook al bang voor. hele discussie gehad dernet onder het eten. van mijn ouders moet ie gewoon weer standaard worden want hij maakte te veel herrie en daardoor issie stuk gegaan enzo...Originally posted by Joost@aerox
dit word een nieuwe as evert.. ;(
Originally posted by Evert
ja daar was ik ook al bang voor. hele discussie gehad dernet onder het eten. van mijn ouders moet ie gewoon weer standaard worden want hij maakte te veel herrie en daardoor issie stuk gegaan enzo...
maar het kwam dus door te veel speling. hoe had ik dat kunnen voorspellen? gewoon vaker moeten kijken of alles nog goed zat zeker... zal nu best een duur grapje worden... ;(