tank je e10 benzine?
Gaat het mis in de toeren
of in de vario / achterpoulies?
Of elders?
Ik heb wel eens te lichte rolletjes gehad en dan had de vario de kracht niet om de koppeling uiteen te drukken.
Heb ook wel eens wegens slijtage gehad dat de spiebanen achter de koppeling teveel weerstand gaven om verder te openen.
Zit er een schakelbare CDI op?
Groet,
Nou,
Alles wat ik wist na te kijken heb ik nagekeken.
Alle mogelijke combis ook geprobeerd.
Gaat nog steeds niet harder dan 35km/U.
Iemand nog ideeën? Ik denk er over na om iets aan die hittegraad te doen. met 1 graad te verhogen, of te verlagen... moet ik ff uitproberen.
Kan een zwakke vonk trouwens ook de snelheid qua top, beïnvloeden?
Ik weet uit ervaring (althans mijn brommers) dat de hitte graad wel degelijk invloed had op de top.
Momenteel zit er een 7 in.
Tussentijds blijf ik sleutelen...
Foto is zoals die er nu bij staat. Was eerst oranje!
Uiteraard meteen af laten lopen en nieuwe brandstof erin. Euro 98.Heb je de benzine in de tank wel ververst dan en de vlotterkamer van de carburateur leeg laten lopen via het schroefje bij de vlotterbak?
Heb je al naar de klepspeling gekeken (ook wel kleppen stellen genoemd) dit kan ook nog wel is wat vermogen schelen.Uiteraard meteen af laten lopen en nieuwe brandstof erin. Euro 98.
Helaas maakte dat niets uit. Ik sta echt voor een raadsel. Ik weet ff niet meer waar ik het zoeken moet.
Bizar...
Heb je al naar de klepspeling gekeken (ook wel kleppen stellen genoemd) dit kan ook nog wel is wat vermogen schelen.
Ja die zijn hard. Hoezo?Er stond een mooie fiets achter die moped op de foto zijn de bandjes hard ?