Hoi iedereen.
Het gaat om een elektrische scooter die begin september besteld is en binnen een maand geleverd zou worden. (Volledig afbetaald)
Inmiddels januari, geen scooter , ze is er wel gewoon een nodig voor werk. en geen reacties of meedenken van deze rotzaak. Een collega op mijn werk heeft deze online besteld , tegen mijn advies in. (Beter lokaal een halen). Maar gezien deze vrouw moeilijk zelf kan communiceren vanwege dyslectie heeft familie haar meerdere keren geholpen met bellen en mailen. Bij het bellen was het steeds een excuus, dat je met 2 weken terug moet bellen, en er naartoe mailen heeft geen zin, ze reageren nooit. Nadat haar familie heeft geprobeert om het geld terug te claimen, zonder succes, heb ik het eerst geprobeert over te nemen door een "drijg" mail (juridisch) te schrijven waarbij ik het geld terug eis. hierop geen reactie. na bellen krijg ik te horen dat de mail is doorgezet naar de crediet afdeling, wat fijn dat ze dat niet even terug konden mailen en ik er WEER achteraan moet. Ruim een week later en nog geen geld terug. Wederom een mail geschreven waarop ik duidelijk maak binnen een week het geld terug te willen zien, 2 dagen verder.. geen reactie. Wat moet ik nou met zo'n waardeloos bedrijf die totaal 0 verantwoordelijkheid neem , ze denken niet mee voor een oplossing, je blijft contact zoeken en ze blijven je een excuus geven, en bij het geld terug eisen krijg je de middelvinger. wat moet ik hier nou mee. 1 Negatieve review op trustpilot maakt weinig verschil, en daarna aangifte doen , maar nederland kennende heb ik weinig hoop dat het wat uitmaakt. We hebben plannen om een bezoek te brengen, al wonen ze vrij ver weg. Advies is welkom , zeker als je zelf een soortgelijke ervaring hebt gehad. Ik weet het ffe niet meer. Dit is meer een rant..
Het gaat om een elektrische scooter die begin september besteld is en binnen een maand geleverd zou worden. (Volledig afbetaald)
Inmiddels januari, geen scooter , ze is er wel gewoon een nodig voor werk. en geen reacties of meedenken van deze rotzaak. Een collega op mijn werk heeft deze online besteld , tegen mijn advies in. (Beter lokaal een halen). Maar gezien deze vrouw moeilijk zelf kan communiceren vanwege dyslectie heeft familie haar meerdere keren geholpen met bellen en mailen. Bij het bellen was het steeds een excuus, dat je met 2 weken terug moet bellen, en er naartoe mailen heeft geen zin, ze reageren nooit. Nadat haar familie heeft geprobeert om het geld terug te claimen, zonder succes, heb ik het eerst geprobeert over te nemen door een "drijg" mail (juridisch) te schrijven waarbij ik het geld terug eis. hierop geen reactie. na bellen krijg ik te horen dat de mail is doorgezet naar de crediet afdeling, wat fijn dat ze dat niet even terug konden mailen en ik er WEER achteraan moet. Ruim een week later en nog geen geld terug. Wederom een mail geschreven waarop ik duidelijk maak binnen een week het geld terug te willen zien, 2 dagen verder.. geen reactie. Wat moet ik nou met zo'n waardeloos bedrijf die totaal 0 verantwoordelijkheid neem , ze denken niet mee voor een oplossing, je blijft contact zoeken en ze blijven je een excuus geven, en bij het geld terug eisen krijg je de middelvinger. wat moet ik hier nou mee. 1 Negatieve review op trustpilot maakt weinig verschil, en daarna aangifte doen , maar nederland kennende heb ik weinig hoop dat het wat uitmaakt. We hebben plannen om een bezoek te brengen, al wonen ze vrij ver weg. Advies is welkom , zeker als je zelf een soortgelijke ervaring hebt gehad. Ik weet het ffe niet meer. Dit is meer een rant..
Last edited: